וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מזעזע: אנחנו מבזבזים חודש שלם בכל שנה על אפליקציות

אילן גלר

9.5.2017 / 8:50

המשתמש הממוצע מתקין כ-90 אפליקציות שונות במכשיר הסמארטפון שלו, אך הפופולריות ביותר מתוכן הן דווקא אלו שמגיעות מותקנות מראש על המכשיר: אפליקציית החיפוש של גוגל במכשירי אנדרואיד ודפדפן ספארי במכשירי אייפון

סמארטפון בלילה. ShutterStock
כמה חודשים אתם שורפים בסמארטפון מדי שנה?/ShutterStock

חברת App Annie, העוסקת במעקב אחר ביצועיהן של אפליקציות פופולריות, פרסמה לאחרונה תוצאות מחקר רחב היקף על הרגלי השימוש של בעלי סמארטפונים בכל רחבי העולם. אבל אם מתעלמים לרגע מהרגלי השימוש בכל אפליקציה בנפרד, אפשר לראות נתון אחד שאמור לעורר דאגה - המספר המרתיע ביותר במחקר הוא כנראה כמות הזמן שאותה משקיע המשתמש הממוצע באפליקציות: כ-135 דקות ליום, או חודש אחד שלם בשנה.

למעשה, לפי החישוב הפשוט הזה אפשר לדעת כמה חודשים בכל שנה אתם מבזבזים על בהייה במסך. כל שעתיים מהיממה מתורגמים בערך לחודש בשנה. כלומר, אם אתם מול הסמארטפון ארבע שעות ביממה סך הכול, אתם מבזבזים חודשיים בכל שנה רק על הסמארטפון.

המשתמש הממוצע מתקין כ-90 אפליקציות שונות במכשיר הסמארטפון שלו, אך הפופולריות ביותר מתוכן הן דווקא אלו שמגיעות מותקנות מראש על המכשיר: אפליקציית החיפוש של גוגל במכשירי אנדרואיד ודפדפן ספארי במכשירי אייפון. אחרי האפליקציות הללו, מככבות אפליקציות המשמשות לתקשורת ואפליקציות של רשתות חברתיות.

ההבדלים בין משתמשי אייפון ואנדרואיד הצטמצמו לעומת מה שהיו בעבר אך הבדל משמעותי אחד נרשם בכמות הזמן אותו משקיעים משתמשי אייפון במשחקים, העומדת על כ-30 אחוזים פחות ממשתמשי האנדרואיד.

בכל הנוגע לאפליקציות הפופולריות ביותר, נדמה ששתי הפלטפורמות כיום משמשות בעיקר לצורך שליחת הודעות וגלישה בפייסבוק, כמו גם עריכה ושיתוף של צילומים. ב-App Annie עדיין סבורים, עם זאת, שאפליקציות האייפון הרבה יותר רווחיות בממוצע מאפליקציות אנדרואיד, כנראה בשל קהל יעד בעל הכנסות גבוהות יותר.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

פייסבוק מארק צוקרברג. ShutterStock
תעשו חישוב, כמה שעות ביום אתם שורפים באפליקציות חברתיות./ShutterStock

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully