וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אקזיט שלישי למשה חוגג תוך חודש: GeneSort נמכרה ב-23 מיליון דולר

9.5.2017 / 14:00

החברה הישראלית שמתמחה בזיהוי מוטציות של מחלת הסרטן נרכשה על ידי חברה מהונג קונג. מנכ"ל GeneSort: "לטכנולוגיה שלנו יש פוטנציאל לעזור למיליוני אנשים ברחבי העולם"

סטארט אפ. ShutterStock
טכנולוגיה מצילת חיים./ShutterStock

חברת GeneSort הישראלית, המתמחה באבחון רפואי, הודיעה היום כי היא נרכשה על ידי AID פרטנרס מהונג קונג, תמורת 23 מיליון דולרים. העסקה תספק ל- GeneSort משאבים ותמיכה נוספים במטרה להתרחב לדרום מזרח אסיה ושווקים גלובליים אחרים. קרן סינגולריטים של משה חוגג היא המשקיעה הגדולה ב-GeneSort, עם השקעה של 2.2 מיליון דולרים.

GeneSort מתמחה בניתוח גנטי של רקמות עמוקות ומזהה מוטציות גנטיות ספציפיות, הקשורות לסוגים שונים של סרטן. אונקולוגים יכולים להשתמש בתוצאות האבחון של GeneSort בכדי להתאים טיפולים בהתאם למוטציות הגנטיות הספציפיות של המטופל, אשר יכולות לשנות באופן דרמטי את מהלך הטיפול המומלץ.

"אנחנו מאוד נרגשים מהרכישה ומהאפשרויות שהיא יוצרת עבור החברה שלנו ועבור הטכנולוגיה שפיתחנו", אמר ד"ר גיל פוגוזליץ, יו"ר ומנכ"ל החברה. "הרכישה מספקת לנו הזדמנויות לעזור לחולים נוספים בעולם. זהו ציון דרך חשוב עבורנו, וכן אישור לאסטרטגיה שאנחנו פועלים בה. לטכנולוגיה שלנו יש פוטנציאל לעזור למיליוני אנשים ברחבי העולם".

משה חוגג, יו"ר קרן סינגולריטים, שהובילה את ההשקעה ב-GeneSort אמר כי "הטכנולוגיה שפיתחה GeneSort שונה מאלו של החברות האחרונות הפועלות בתחום. לטכנולוגיה הזו יש פוטנציאל לא רק בשיפור איכות החיים של אנשים, אלא אפילו בהצלת חייהם. אנו גאים מאוד שתמכנו ב-GeneSort בשלבים הראשונים שלה ואנו מצפים להמשך הפיתוח לאחר הרכישה".

GeneSort כבר הספיקה לחתום לאחרונה על חוזה פיתוח עם ממשלת מלטה, בנוסף על חוזה עם ממשלת ישראל לעריכת בדיקות אבחון. AID Partners הסינית היא קבוצת השקעות ותפעול שמשקיעה בטכנולוגיות פורצות דרך באמצעות מיזוגים, רכישות ושותפויות אסטרטגיות. היא שותפה בהבאה המסחרית של הטכנולוגיות הללו לאסיה.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully