וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחיים לא תנחשו איפה ועל מי נמצאו הקעקועים האלה

20.5.2017 / 6:12

דייגים תפסו ברשתם דג ענק - עם קעקועים והגולשים ברשת מנסים לפענח מי המקעקע שהצליח לבצע את זממו על הדג המסכן והאם זה אולי בכלל לא קעקוע אלא משהו אחר?

מפגש מרהיב בין צוללנים לדג שמש - הדג הגדול בעולם/Miguel Pereira

בסרטון – מפגש תת ימי עם דג השמש הנדיר

דיון מפתיע על דג גדול עם קיעקועים על גופו שנלכד בפיליפינים הגיע לשיאו, כשיש מי שסבור שלקעקועים משמעות נסתרת על עתיד האנושות כולה. דייגים ממחוז לופז ג'אנה, שבמיסמי אוקסידנטל, לכדו ברשתם דג גדול עם קעקועים אמנותיים שתמונותיו פורסמו ברשת ומאז זוכות לחשיפה גדולה. הגולשים הציעו הסברים למראה הביזארי של הדג, חלקם הגיוניים וחלקם קצת פחות.

רבים סבורים שהקעקוע הוא מעשי יד אדם, אם כי לא ברור איך הצליח המקעקע לבצע את זממו בדג המסכן בעודו בחיים. גולש בשם סטיב קלארק מצא פתרון הגיוני יותר: "הקעקוע וודאי נוצר ע"י סוג מסוים של זבל או בד שנצמד אל העור של הדג ועם הזמן הטמיע בו את עיצובו. זו רק דעתי".

דג מקועקע. טוויטר, צילום מסך
דג קשוח? דג עם קעקועים נמצא בפיליפינים/צילום מסך, טוויטר

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

מה לעזאזל? דג כזה מעוות ומוזר לא ראינו הרבה זמן

לכתבה המלאה

התמונות, שפורסמו ע"י חדשות GMA גררו בין היתר כמה תגובות מופרכות. אחד טען שהדג הוא למעשה מאווי מסרט האנימציה של דיסני "מואנה". מאווי הוא חצי אל אגדי מקועקע שיכול לשנות את צורתו. אחד אחר טען שיש לפענח את משמעות הקעקוע שכן הוא מנבא את סוף העולם. גולש אחד התלוצץ וכתב שהדג נמלט מכלא תת ימי אחרי שביולוגים ימיים קעקעו אותו, "הוא נראה כמו טיפוס שישב בכלא". אחר סיכם: "יש הרבה דברים בעולם שלנו שאנחנו לא יודעים עליהם, בייחוד מתחת לים. זכרו, הים גדול יותר מהאדמה". למרבה הפלא, מעטים פקפקו באמינות התמונות או שקלו אופציה של עריכה בפוטושופ.

דג מקועקע. טוויטר, צילום מסך
הקעקועים מנבאים את סוף העולם? ברשת מנסים לנחש/צילום מסך, טוויטר
דג מקועקע. טוויטר, צילום מסך
ואולי זה בכלל פוטושופ? כנראה שלעולם לא נדע/צילום מסך, טוויטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully