וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אהבתם את שמלת הכלה? האפליקציה תשלח לכם את פרטי המעצב

11.5.2017 / 8:31

WeDo מציגה מגוון רחב של תמונות לזוגות שעומדים להתחתן. ראיתם נעליים, עוגת חתונה או אולם אירועים שמצאו חן בעיניכם? כך תגלו את כל הפרטים שאתם צריכים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אוהבים, מקליקים ומקבלי פרטים. אפליקציית WeDo/מערכת וואלה!, צילום מסך

רוצים לתכנן את חתונת החלומות אבל לא יודעים מאיפה להתחיל? אפליקציה ישראלית חדשה בשם WeDo מבקשת לעזור לכם בתהליכי התכנון - מהפרטים הגדולים ועד הפרטים הקטנים ביותר. לדברי המפתחים, האפליקציה נוצרה כדי להעניק לזוגות השראה ורעיונות לעיצוב וארגון החתונה וזאת בעזרת מאגר של אלפי תמונות.

כך זה עובד: לאחר שתורידו בחינם את האפליקציה (ל-iOS ולאנדרואיד) תיחשפו למאגר מגוון של תמונות שמציגות את כל מה שקשור לעולם החתונות ובכל התחומים. החל מנעליים, שמלות ותסרוקות, דרך קישוטים, עוגות חתונה ועד אולמות אירועים. אם מצאתם פריט שמצא חן בעינכם, כל מה שעליכם לעשות הוא פשוט ללחוץ על התמונה וכך להיחשף לפרטי הספקים שעומדים מאחורי המוצר ולדרכי ההתקשרות עמם.

בנוסף, לכל משתמש יש את האזור האישי שלו, בו הוא יכול לשמור את כל הספקים והתמונות שמצאו חן בעיניו, לארגן את המשימות שלו ולעקוב אחרי הימים שנותרו לחתונה. כמו כן, WeDo מתאימה את התוכן למשתמש - היא לומדת את העדפות המשתמשים ומציגה להם תוכן מותאם אישית.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully