וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כישלון נוסף לבלקברי: הפסיקה למכור את מכשירי הפירמיום שלה

אילן גלר

11.5.2017 / 8:53

חברת TCL הסינית, שרכשה את הזכויות לייצור ושיווק מכשירי בלקברי, סגרה את פרק ניסיון הקאמבק הכושל של החברה. ה-Priv היה סמארטפון מעוצב להפליא עם מקלדת מובנית נשלפת ומפרט מכובד אבל הכישלון שלו כנראה הבהיר לחברה מה מחפשים הצרכנים

צילום מסך

שנת 2016 הייתה אמורה להיות שנת הקאמבק של בלקברי. אחרי שהצלחת שנות האלפיים נמוגה והצרכנים עברו למסכי מגע במקום מקלדות פיזיות מלאות, החברה השיקה מכשיר דגל יוקרתי ויקר במיוחד בשם Priv, עם קריצה לחובבי המקלדות הפיזיות.

אם תרצו לרכוש אותו היום באתר הרשמי של החברה בארה"ב או בקנדה, תיאלצו לצמצם את המגוון לשני דגמי אנדרואיד זולים המיוצרים בסין. בקרוב יצטרף אליהם מכשיר נוסף הכולל מקלדת מובנית, אך מכשירי הפרימיום שאפיינו את החברה בעבר הוסרו באופן רשמי מהמדפים ואינם מוצעים לרכישה.

ללא טקסים והכרזות מיותרות סיימה חברת TCL הסינית, שרכשה את מלוא הזכויות לייצור ושיווק מכשירי בלקברי, את פרק ניסיון הקאמבק הכושל של החברה. ה-Priv היה סמארטפון מעוצב להפליא הכולל מקלדת מובנית נשלפת ומפרט מכובד מאוד אבל הכישלון שלו כנראה הבהיר לחברה מה מחפשים הצרכנים.

לצד ה-Priv נפרדת החברה גם מדגמים נוספים כמו Passport, קלאסיק ו-Leap, שנועדו לאנשי עסקים והיו יקרים ביחס למתחריהם. העתיד של בלקברי, כך נראה, הוא במכשירים בעלי אפיון עסקי אך מחירים נוחים, בוודאי יחסית לסמסונג ואפל. מוקדם עדיין לשפוט האם מהלך זה יצליח יותר מקודמיו, אך כנראה שהוא בעל סיכויים טובים יותר מלנסות ולהתחרות בסמארטפונים המובילים בעולם ראש בראש עם מותג שכנראה כבר איבד את כל המומנטום.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

בלקברי פריוו. צילום מסך
בלקברי Priv - לא הצליח להחזיר את המקלדת הפיזית לאופנה./צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • בלקברי
  • TCL

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully