וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כשפים, עכברים ומפלצות: משחקי מובייל - בחינם לזמן מוגבל

אורי סגל

10.5.2017 / 13:21

צאו למסע על מנת להבין מה קרה לזמן, הפעילו קסמים וכשפים על מנת להתקדם בשלבים יחד עם On Nom, הפעילו את גלגלי המוח ועוד. מדי שבוע נביא לכם משחקים ואפליקציות שהמשותף ביניהם הוא שאם תזדרזו להוריד אותם, לא תצטרכו לשלם

Zip-Zap

צללו למשחק חשיבה צבעוני ומדליק שיגרום לגלגלי המוח שלכם להסתובב. העיקרון במשחק פשוט מאוד, אך הופך למסובך ככל שמתקדמים בשלבים - בכל שלב תפגשו חלקים צבעוניים ותהיו אחראיים על העברת חלק אחד לנקודת הסיום. השליטה מבוצעת על ידי לחיצה ועזיבה של המסך. ככול שתעלו ברמת הקושי יתווספו עוד מכשולים שיאלצו אתכם לחשוב על דרכים יצירתיות להתקדם.

להורדה לאייפון - הקליקו כאן | החיסכון שלכם: 7.20 שקלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

Cut the Rope: Magic

Om Nom ממשיך את המסע שלו באווירה קסומה במיוחד. הצטרפו לעולם מיסטי של כשפים וחלצו את עצמכם מהמלכודות של המכשף הרשע. כמו תמיד, המשימה שלכם היא לחתוך את החבלים הנכונים במקום הנכון כדי לגרום לסוכריות להגיע ל-Om Nom ולהאכיל אותו. לרשותכם אפשרויות רבות שיסייעו לכם לסיים את השלב בהצלחה, ובכדי להשתמש בהן תצטרכו לפתוח את ספר הכישופים. רואים סכנה מתקרבת? הפכו את עצמכם לרוח רפאים והינצלו מפסילה. צריכים להזיז חפצים? הפכו לעכבר ועוד. ככול שתתקדמו בשלבים יתווספו קסמים חדשים.

להורדה לאייפון - הקליקו כאן | החיסכון שלכם: 3.60 שקלים.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

Monster Fantasy

אם אתם אוהבים משחקי אסטרטגיה, תמצאו פה לא מעט עניין. הצטרפו למשחק תפקידים, המשלב אלמנטים של משחק אסטרטגיה ומפלצות. עליכם לנדוד ברחבי העולם וללכוד מפלצות, כשלכל מפלצת חוזקות וחולשות; לפי התכונות של כל מפלצת תקבעו באילו מהן להשתמש ומתי, לפי האסטרטגיה שתחליטו שמתאימה ביותר לקרב. נשמע מוכר? זה פחות או יותר הסיפור של פוקימון אבל בניגוד למותג המגה-פופולרי, פה תוכלו להחליף מפלצות בין חברים ולעזור להם בעת צרה. על מנת לנצח את הקרבות לעיתים תצטרכו עזרה, ואם חסרה לכם מפלצת שתעזור לכם לנצח, פשוט בקשו אותה מחברים. המשחק מלווה בסאונד מקורי, אנימציה טובה וחווית משחק מהנה מאוד.

להורדה לאנדרואיד - הקליקו כאן | החיסכון שלכם: 3.60 שקלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

The Little Mouse in Clocktown

יום אחד התעורר עכבר קטן וגילה שהזמן מתנהג באופן מאוד מוזר, העונות חולפות מהר וכל השעונים אינם מסונכרנים. על מנת להבין מה קרה, הוא יוצא למסע קסום ברחבי העולם, בדרך הוא פוגש חברים חדשים, שחושפים בפניו את מחשבותיהם ותחביביהם ועוד. הסיפור מאויר באופן מקסים ומתאים לגיל שלוש ומעלה. המשחק מזכיר ספר ילדים קלאסי בו כל הדמויות מתעוררות לחיים ויוצאות להרפתקה; כל שנותר הוא להצטרף אליהם.

להורדה לאנדרואיד - הקליקו כאן | החיסכון שלכם: 10.90 שקלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אורי סגל הוא מנכ"ל iApps | iPhoneil

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully