וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השרה רגב: רוצים להילחם בשמאל? הפכו אותי לפופולרית יותר בפייסבוק

11.5.2017 / 12:34

שרת התרבות והספורט נהנית מכ-300 אלף עוקבים בפייסבוק, אבל הפופולריות שלה, לפחות לפי דירוג הכוכבים, צנח לאחרונה משמעותית. היא מאשימה את "שוברים שתיקה" וקוראת לדרג אותה ב-5 כוכבים - הגולשים משני קצוות הקשת הפוליטית מגיבים בהמוניהם

שרת התרבות והספורט, ח"כ מירי רגב (ליכוד), פרסמה בשעה 9:58 הבוקר פוסט שכותרות "שוברים את שוברים שתיקה" ובו קראה ל"ליכודניקים, ימניים, ציוניים, אוהבי ארץ ישראל, להתייצב כגוש אחד חזק ומלוכד מול משחירי דמותה של מדינת ישראל ברשת ולהביס אותם" על ידי שיפור הדירוג של עמוד הפייסבוק הרשמי שלה.

עמודי פייסבוק רשמיים של אנשי ציבור, עסקים וכו' ניתנים לדירוג על ידי הגולשים. כרגע עומד הדירוג של השרה על 2.6 מתוך 5 כוכבים. לפני תחילת הקמפיין הוויראלי של השרה רגב הוא עמד על 2.5 כוכבים ונראה שהמאמץ כבר נושא פרי.

עדכון 14:25 - תוך כמה שעות אלפי גולשים העניקו לשרה רגב דירוג של כוכב אחד והורידו את הדירוג הכללי שלה לשני כוכבים.

עדכון 17:17 - הגולשים ממשיכים להוריד את הדירוג של ח"כ רגב, שצנח ל-1.8 כוכבים נכון לכתיבת שורות אלו.

"אם שוברים שתיקה מנסים לפגוע במכוון בדירוג דף הפייסבוק שלי ברשת, הגיע הזמן לעשות מעשה", כתבה רגב. "חשוב שכולנו נתגייס לחזק את דף הפייסבוק בדירוג הכוכבים. מדוע יש לזה חשיבות? משום שהישג של 'שוברים שתיקה', הוא הישג של השמאל הקיצוני על הליכוד והדרך שהוא מייצג - שמירה על ארץ ישראל ועם ישראל. זה יהיה ניצחון של הסוסים הטרויאנים על נאמני מדינת ישראל. אף אחד מאיתנו לא רוצה לחזק את אנשי הגיס החמישי על פני אלה הנלחמים בהם ובמעשיהם הנלוזים. זה דורש מאיתנו, ליכודניקים, ימניים, ציוניים, אוהבי ארץ ישראל, להתייצב כגוש אחד חזק ומלוכד מול משחירי דמותה של מדינת ישראל ברשת ולהביס אותם. הצטרפו אליי, הקדישו שתי דקות יקרות מזמנכם וחזקו את דף הפייסבוק שלי".

לפוסט צירפה רגב ארבעה צילומי מסך שמסבירים כיצד לשפר את הדירוג על ידי סימון 5 כוכבים. עם זאת, במקביל החלו גולשים המתנגדים לדרכה של השרה להעניק דירוג נמוך של כוכב אחד בצירוף הביקורת שלהם וכרגע מתנהלת שם מלחמת גולשים עם מאות תגובות בשעה.

בשיחה עם דוברה של השרה רגב, אלי סבתי, נמסר לוואלה! TECH כי הפוסט פורסם בתגובה לקמפיין של "שוברים שתיקה" בפיצ'ר הדירוג של פייסבוק. לדבריו, הדירוג של השרה היה מעל 4 כוכבים ולאחרונה צנח בעקבות קמפיין של פעילי שמאל.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

ומצד שני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully