וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השרה רגב ביטלה את הדירוג בפייסבוק - אחרי שאלפי גולשים הטרילו אותה

11.5.2017 / 21:54

הבוקר פרסמה שרת התרבות והספורט פוסט שקורא לעוקביה לשפר את הדירוג של עמוד הפייסבוק שלה, כדי "לשבור את שוברים שתיקה". לתגובת הנגד העוצמתית שהגיעה במהלך היום היא ממש לא ציפתה

מירי רגב, אולפן וואלה! NEWS. מרץ 2017. ראובן קסטרו
יש כאלה שיגידו שזה מהלך שיווק ויראלי גאוני. שרת התרבות והספורט, מירי רגב./ראובן קסטרו

שרת התרבות והספורט, ח"כ מירי רגב (ליכוד), פרסמה בשעה 9:58 הבוקר פוסט שכותרות "שוברים את שוברים שתיקה" ובו קראה ל"ליכודניקים, ימניים, ציוניים, אוהבי ארץ ישראל, להתייצב כגוש אחד חזק ומלוכד מול משחירי דמותה של מדינת ישראל ברשת ולהביס אותם" על ידי שיפור הדירוג של עמוד הפייסבוק הרשמי שלה.

אחרי שאלפי גולשים העניקו לה דירוג נמוך וכתבו ביקורות קשות נגדה, או הטרילו אותה עם ביקורות לא קשורות, האפשרות לדרג אותה הוסרה הערב מהעמוד.

לפוסט הבוקר צירפה רגב ארבעה צילומי מסך שמסבירים כיצד לשפר את הדירוג על ידי סימון 5 כוכבים. הפוסט הזה היה אמור לאפשר לשרת התרבות להפגין את כוחה ברשת החברתית אך במקום זאת הוא גרם לכ-10 אלפים גולשים להעניק דירוג נמוך. כמות קטנה בהרבה התגייסה כדי להעניק לשרה 5 כוכבים.

עמודי פייסבוק רשמיים של אנשי ציבור, מסעדות ובתי עסק אחרים ניתנים לדירוג על ידי הגולשים. עם זאת, השרה רגב הייתה חברת הממשלה היחידה, נכון להבוקר, שהתירה לגולשים לדרג אותה. היא כנראה לא ציפתה למתקפת נגד עוצמתית שכזאת.

בשעתיים הראשונות לקמפיין, נדמה היה שהמאמץ של רגב נושא פרי והדירוג עלה מ-2.5 ל-2.6, אבל אז החלו הגולשים להציף את העמוד שלה בכוכב אחד והדירוג ירד בהתמדה תוך כמה שעות ל-1.7 כוכבים בממוצע. בשלב הזה החליטו אנשיה של שרת התרבות לבטל את האפשרות הזו.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

הפוסט של השרה רגב מהבוקר

תגובתו של ח"כ חסון לאחר שהדירוג צנח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully