וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוגל הביאה חידוש לעולם אפליקציות המסרים, אבל הוא מטופש

אילן גלר

14.5.2017 / 10:30

כעת ניתן ליצור באפליקציית Allo אימוג'ים צבעוניים המבוססים על צילומי הסלפי שלכם, כולל אלמנטים המשלבים בין דמיון למציאות. פשוט מצלמים תמונה, ובתוך שניות מקבלים גרסה צבעונית ומשעשעת של פניכם. הבעיה: צריך למצוא עוד מישהו שמשתמש ב-Allo

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גם אלמנטים מצוירים על הסלפי./מערכת וואלה!, צילום מסך

אלו (Allo) - אפליקציית המסנג'ר אותה השיקה גוגל בחודש מאי 2016, לא ממש הפכה ללהיט למרות שהיא מציעה שירות איכותי, אולם ענקית החיפוש לא מוותרת עליה עדיין ומציגה חידוש - מערכת לשילוב אימוג'ים צבעוניים על צילומי סלפי, באופן שמשלב את המציאות עם אלמנטים ויזואליים מצוירים.

כדי להשתמש בפיצ'ר פשוט מצלמים תמונה, ובתוך שניות מקבלים גרסה צבעונית ומשעשעת של פניכם עם שיער קופצני, עיניים גדולות וחיוך מטופש. אם אינכם מרוצים מהתוצאה, תוכלו לנסות ולצלם תמונה נוספת, או לבחור אלמנטים אחרים באופן ידני.

אפשרות נוספת היא לצלם סלפי ופשוט לקבל אימוג'י מותאם אישית, שנראה דומה לכם - או לפחות מעביר את המסר הכללי של הצילום העצמי. מאחורי הקלעים, מדובר ביישום מורכב למדי הנעזר בבינה מלאכותית המנתחת את פניכם, מאתרת בהן מאפיינים ייחודיים, ואז בוחרת מתוך מגוון גדול של שילובים שונים את האימוג'י הדומה ביותר לכם. בהמשך, תאפשר לכם המערכת לבחור גם בין סגנונות שונים של אימוג'י, החל מציורים רציניים יותר ועד לכלבים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
וגם אימוג'י בדמותכם./מערכת וואלה!, צילום מסך

הפיצ'ר הזה מזכיר מעט את מה שעושה Bitmoji אבל שילוב האלמנטים על הפנים באמצעות בינה מלאכותית זה חידוש שהיינו רוצים לראות בעוד אפליקציות מסרים, בתקווה פופולריות יותר. אתם מוזמנים לנסות את הפיצ'ר החדש כבר עתה בגרסת האנדרואיד של אלו, אולם סביר להניח שתתקשו למצוא עם מי לדבר מאחר והפלטפורמה, להזכירכם, אינה תומכת אפילו בתקשורת מול משתמשים בשירותי הצ'אט האחרים של גוגל כמו Hangouts. החידוש אמור להגיע גם לגרסת האייפון של האפליקציה בעתיד הקרוב.

Allo הושקה בשנה שעברה בשיא התחרות בין פייסבוק לסנאפצ'ט. אפליקציית המסרים מציעה לצייר על התמונה, להוסיף רגשות ועוד אבל כבר אז היא ידעה לזהות מה יש בתמונה ולהציע תגובה חכמה שרלוונטית לכל תמונה. הבינה המלאכותית של גוגל לומדת להבין מה נמצא בתמונה לפרטי פרטים ברמת דיוק של כ-90 אחוזים. יתרון אחד באפליקציה הזו על פני המתחרות הוא פיצ'ר בשם Knock Knock (נוק נוק), המאפשר לקבל תצוגה מקדימה של שיחת וידאו ממי שמתקשר, לפני שעונים לשיחה.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully