וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדלפה: אפל עובדת על אייפון SE2 - מכשיר ביניים חדש?

14.5.2017 / 11:50

אמינותה של התמונה כמובן מוטלת בספק, אך נראה שהיא הודלפה על ידי אחד העובדים בשרשרת הייצור במפעל פוקסקון שבסין. אנליסטים מעריכים כי אפל תהיה מעוניינת להשיק השנה גם מכשיר ביניים, לפני השקת אייפון 8 בספטמבר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תמונות ראשונות של אייפון SE 2, שהודלפו לכאורה מהמפעל בסין./מערכת וואלה!, צילום מסך

בעוד חרושת השמועות ברשת ממוקדת באייפון 8, תמונה שדלפה לכאורה לרשת החברתית הסינית Weibo מעלה סברה כי אפל עובדת גם על מכשיר ביניים חדש - דור המשך לאייפון SE שהוצג אשתקד. אין עוד מידע לגבי שמו של המכשיר, אך iPhone SE 2 בהחלט עומד על הפרק, לפי הדיווחים.

אמינותה של התמונה כמובן מוטלת בספק, אך נראה שהיא הודלפה על ידי אחד העובדים בשרשרת הייצור במפעל פוקסקון שבסין. בתמונה נראה דגם של אייפון עם מקום לשתי מצלמות אנכיות בגבו, בניגוד לדגם אייפון 7 פלוס הנוכחי בו העדשות אחת לצד השנייה. לפי השמועות, אייפון 8 יכלול שתי מצלמות אנכיות כך שלא ברור האם מדובר באותו מערך צילום עתידי או בחור אחד לעדשה וחור נוסף למבזק (פלאש). לפי המארז המלוטש, ייתכן כי זהו דגם ביניים שיתווסף לצמד מכשירי הדגל שיושקו בספטמבר השנה.

בנוסף לצמד המצלמות האחוריות, עיצובו של המכשיר מזכיר לחלוטין את מכשירי אייפון 6 ו-7 בעלי הפינות המעוגלות. על פניו, מהלך שכזה הגיוני, שכן גם באייפון SE לקחה אפל אלמנטים עיצוביים ממכשיר אייפון 5S ואת החומרה לקחה ממכשירי אייפון 6S ו-6S פלוס (ללא טכנולוגיית 3D Touch).

השמועות על דור המשך לאייפון SE מסתובבות כבר זמן מה ברשת; תחילה, אנליסטים העריכו כי אפל תבחר להשיק את דור ההמשך לפני כחודשיים - בחודש מרץ - בדיוק שנה לאחר השקתו של המכשיר הראשון. עתה, מתרכזות ההערכות כי המכשיר ייחשף דווקא בתערוכת המפתחים WWDC 2017 שתיערך בחודש הבא, לצד הצגת מערכות הפעלה ניידות ושולחניות חדשות ואף ריענון לסדרת מחשבי המקבוק פרו.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

אייפון SE. צילום מסך
אייפון SE, שהושק בשנה שעברה./צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully