וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פייסבוק תעניש אתרים עם מעט תוכן ופרסומות סקסיות

אילן גלר

24.5.2017 / 8:51

אתרים שיסומנו על ידי האלגוריתם של פייסבוק כי אינם ראויים, יופיעו במיקום נמוך יותר בפיד של משתמשי הרשת החברתית, ולא יוכלו כלל לרכוש פרסומות באתר: "אנחנו מקווים שאנשים יראו הרבה פחות מהזבל הזה שממלא את הפיד שלהם"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נמאס להם מקליקבייט בלי תוכן וכותרות מזויפות./מערכת וואלה!, צילום מסך

הרשת החברתית ממשיכה להילחם בתופעת החדשות המזויפות (פייק ניוז), ומכריזה כעת על מדיניות שתעניש אתרים המציגים מעט מאוד תוכן לצד ריבוי פרסומות סקסיות שלכאורה אינן קשורות כלל לכותרת המאמר. הכוונה היא לאתרים המפרסמים כותרות מזויפות, מנופחות או פשוט לא אמינות מספיק, ומשתמשים בשירותי המלצות תוכן על מנת להציג עשרות קישורים ממומנים בדפי הכתבה מתחת לתוכן. מדובר במקור הכנסות עיקרי לאתרי חדשות מפוברקות, או כאלה שמעתיקים כתבות ממקורות אחרים.

בחלק מהאתרים הללו מפרסמים תמונות, צילומי מסך של התכתבויות, סרטונים וכל תוכן ויראלי אחר וממציאים סיפור מאחוריהם. "אנחנו בוחנים את תוכן הפרסומות עצמן" מסביר גרג מרה, מנהל מוצר בפייסבוק. את הסינון תעשה מערכת אינטליגנציה מלאכותית שתדרג אתרים לפי רמת התוכן המוצג בהם. "לגבי האתרים עם תמונות של פטריות בציפורניים או צילומי פורנו, אנחנו בודקים את הקשר בין הפרסומות הללו ובין התוכן המופיע בעמוד. האם מדובר בעמוד שאין בו למעשה שום תוכן בעל משמעות והוא רק מלא בפרסומות הללו?".

אתרים שיסומנו על ידי האלגוריתם של פייסבוק כי אינם ראויים, יופיעו במיקום נמוך יותר בפיד של משתמשי הרשת החברתית, ולא יוכלו כלל לרכוש פרסומות באתר. "אנחנו מקווים שאנשים יראו הרבה פחות מהזבל הזה שממלא את הפיד שלהם", סיכם גרג.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אתם יודעים על איזה אתרים הם מדברים./מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אלה שיש להם כותרת ושורת טקסט אחת - ומלא פרסומות לא קשורות לאחר מכן./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully