וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבוקר: תקלה עולמית בפייסבוק - אי אפשר לקרוא עמודים רשמיים

17.5.2017 / 9:29

משעות הערב (שעון ישראל) אתמול מתקבלים דיווחים רבים מכל העולם על תקלה נרחבת בעמודים העסקיים בפייסבוק. התקלה לא מאפשרת לגלול את העמודים ולצפות בתוכן ולמרות שהיא לא משפיעה על רוב המשתמשים היא חריגה מאוד באורכה

פייסבוק. ShutterStock
כמה זמן לוקח לתקן את התקלה, פייסבוק?/ShutterStock

עדכון (11:30) - נראה שפייסבוק הצליחה לסדר את התקלה ועמודים עסקיים חוזרים להופיע, בשלב הזה מעט באיטיות וכנראה שבקרוב לא יישאר זכר לקריסה.

משעות הערב אמש החלו משתמשים בעולם לדווח על תקלה בעמודי פייסבוק רשמיים. התקלה לא משפיעה על פרופילים אישיים או על קבוצות, אלא רק על עמודים של עסקים, פוליטיקאים וכו'. התקלה לא מאפשרת לגלול את העמוד ולצפות בפוסטים שפורסמו, עם זאת מנהלי עמודים יכולים לפרסם פוסטים.

התקלה מתקיימת בכל העולם רק בגרסת הדסקטופ ולא בגרסת המובייל אבל היא חריגה מאוד בהיקפה ובעיקר בפרק הזמן הארוך שלוקח לפייסבוק לתקן אותה.

כזכור, לפני כשבועיים קרסה גם אפליקציית ווטסאפ, שבבעלות פייסבוק, למשך כשעתיים. תקלות ברשתות חברתיות עם מיליארדי משתמשים עלולות לגרום לבהלה בקרב גולשים רבים, ובשלב הזה פייסבוק לא הגיבה לשלל הדיווחים על התקלות בעמודים הרשמיים. עם זאת, אפשר להניח שהחברה מודעת לתקלה ועובדת על תיקונה.

בחודש פברואר השנה קרסה הרשת החברתית בצפון אמריקה, אירופה ואוסטרליה ובתחילת חודש אוקטובר 2016, תקלה עולמית דומה של פייסבוק מנעה מהמשתמשים לקבל עדכונים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דיווחים מכל העולם./מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully