וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עשרות עכבישים מסוכנים התגלו בקלטות ישנות של נינטנדו

אילן גלר

19.5.2017 / 8:19

המשחקים עצמם, "פארק היורה 2" ו-"רובוקופ 2", לא נחשבים לנדירים או יקרים במיוחד, מה שרק הגביר את המסתורין סביב המשלוח המוזר. לא נמסר באיזה זן של עכביש מדובר אבל ידוע שעכבישי טרנטולה מבוקשים מאוד כחיות מחמד בצפון אמריקה

ShutterStock

סוכני המשטרה הפדרלית במקסיקו תפסו בנמל התעופה בגוודלחרה הברחה מסוכנת, אבל לא של סמים או כלי נשק. הסוכנים עיכבו לפני כמה ימים חבילה שעוררה את חשדם, והכילה בתוכה קלטות של משחקי נינטנדו ישנים לקונסולת הפאמיקום, שחיקוייה הרבים זכורים בישראל בשם מגהסון.

המשחקים עצמם, "פארק היורה 2" ו-"רובוקופ 2", לא נחשבים לנדירים או יקרים במיוחד, מה שרק הגביר את המסתורין סביב המשלוח המוזר, במקרה שאחד השוטרים היה גם חובב גיימינג מושבע. בסופו של דבר התעלומה נפתרה בהפתעה גדולה - בתוך קלטות המשחק הוטמנו מבחנות זכוכית קטנות, ובהן מאות עכבישים זעירים מזן מסוכן שאסור לייצוא.

לא נמסר באיזה זן של עכביש מדובר אבל ידוע שעכבישי טרנטולה מבוקשים מאוד כחיות מחמד בצפון אמריקה. המשלוח הוחרם כמובן, ולא הגיע ליעדו הסופי בעיר הנובר שבמדינת מרילנד בצפון מזרח ארה"ב. מדיווחי התקשורת במקסיקו נראה כי המשטרה לא הצליחה עד כה לאתר את העומד מאחורי החבילה האסורה.

בתיעוד של המשטרה המקסיקנית ניתן לראות שמדובר בעכבישים קטנים מאוד, אך הם צפויים לגדול הרבה יותר כדי שיוכלו לשמש כחיות מחמד.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

פמיקום מגהסון. ShutterStock
אתם זוכרים את הקונסולה בתור מגהסון. פאמיקום./ShutterStock

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully