וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד מסמר בארון: אינסטגרם גנבה מסנאפצ'ט פיצ'ר מרכזי נוסף

17.5.2017 / 11:26

אחרי ששילבה את פיצ'ר הסיפורים בכל הפלטפורמות שלה, ועקפה את סנאפצ'ט בכמות המשתמשים ספציפית בפיצ'ר הזה, פייסבוק שולחת בעיטה מסובבת נוספת לצוואר של המתחרה ומשלבת פילטרים בממשק הצילום. ואנחנו חשבנו שאי אפשר להתעלל עוד יותר בסנאפ

זה כבר לא סוד שפייסבוק, על שלל הפלטפורמות שלה, גונבת את כל הפיצ'רים השווים של סנאפצ'אט המתחרה. בחודש האחרון נדמה היה שפייסבוק סיימה לשתול בקרקע את אפליקציית המסרים החביבה בעיקר על צעירים, וכעת נראה שהחברה עוד לא סיימה.

אחרי שהעתיקו את פיצ'ר הסיפורים, פייסבוק משלבת בעדכון האחרון באינסטגרם את התכונה הפופולרית השנייה ביותר של המתחרה - פילטרים חיים לצילומי סלפי. יש לציין כי הפיצ'ר הזה קיים כבר בפייסבוק באמצעות הטכנולוגיה של MSQRD, שנרכשה על ידי צוקרברג בתחילת שנה שעברה.

בפוסט שפרסמה בבלוג שלה הציגה אינסטגרם, שכידוע נמצאת בבעלותה של פייסבוק, את הפיצ'ר החדש-ישן בסרטון וצירפה כמה צילומי מסך לדוגמה. באופן לא-מפתיע בין המסכות השונות ניתן למצוא אוזניים ולשון של חיית מחמד כלשהי, זר פרחים לראש, כתר ועוד פילטרים מוכרים מאוד למשתמשי סנאפצ'ט.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הזר הזה מוכר לנו./מערכת וואלה!, צילום מסך

גם אופן השימוש באפשרות החדשה דומה מאוד לזו שקיימת באפליקציה המתחרה: על מנת להחיל אחת מן המסכות, על המשתמש יהיה לפתוח את יישום המצלמה מתוך האפליקציה, כשזו תזהה אוטומטית את פניו ותחיל עליהן את המסכות ביניהן ניתן יהיה לעבור בהחלקת האצבע למטה. כמו כן, ניתן יהיה להשתמש מסכות גם במצלמה האחורית ובנוסף לשלבן בתכונת הסטוריז, שידור חי ועוד. ניתן גם ליצור לופ אינסופי בשילוב עם האפליקציה הייעודית של החברה.

בנוסף לאפשרות המסכות החדשה, הודיעה האפליקציה על שילובו של כלי מחיק חדש בעת העלאת התמונות, שיאפשר למחוק חלקים מסוימים ממנה, כדי לבצע תיקונים, ועוד. אפשרות חדשה נוספת תאפשר שילוב של שתי שכבות תמונה על ידי מחיקת אלמנטים בכל אחת מהתמונות.

לא במקרה כל האלמנטים נשאבו מתוך אפליקציית הנוער המובילה: כזכור, לפני כמה שנים ניסתה פייסבוק בעצמה לרכוש את סנאפצ'ט אך מנכ"ל החברה סירב לשתף פעולה. באוגוסט שנה שעברה שילבה פייסבוק את פיצ'ר הסטוריז באינסטגרם ולאחרונה דווח כי משתמשים בפיצ'ר כ-200 מיליון משתמשים, בעוד שבאפליקציית סנאפצ'ט יש רק כ-160 מיליון משתמשים.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הא, אלה אוזניים של ארנב - לא של כלב. ברור שזה לא אותו דבר./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully