וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקלה עולמית נוספת בווטסאפ: לא ניתן היה לקבל ולשלוח הודעות

17.5.2017 / 21:03

בדומה לתקלה שאירעה לפני שבועיים, והבהילה משתמשים רבים באפליקציית המסרים הפופולרית, גם הערב קרס השירות למשתמשים רבים ברחבי העולם, ובעיקר במערב אירופה, בדרום ברזיל, בדרום הודו ובישראל

ווטסאפ , פייסבוק. ShutterStock
נופל הרבה בזמן האחרון./ShutterStock

שבועיים לאחר שקרסה במשך שעתיים, והכניסה להיסטריה מיליוני משתמשים ברחבי העולם, קורסת שוב אפליקציית המסרים הפופולרית ביותר, ווטסאפ, הפעם לפרק זמן קצר יותר של כשעה. עם זאת, עדיין יש דיווחים מסביב לעולם על תקלות ונפילות של הרשת. גם בישראל ווטסאפ לא תפקדה במשך כשעה.

בסביבות השעה 19:30 (שעון ישראל) החלו משתמשי אפליקציית המסרים הפופולרית לדווח על קושי בשליחת הודעות ובקבלתן. לפי שעה לא ידוע בדיוק מה מספר המשתמשים המושפעים מהתקלה, אולם נראה שהיא ממוקדת בעיקר במערב אירופה, בדרום מזרח ברזיל, בישראל, בהודו ובלבנון.

לאחרונה אפליקציית המסרים סובלת מקריסות כאלו חוזרות ונשנות. רק הלילה חוו משתמשי פייסבוק, בעלי ווטסאפ, תקלה ארוכה בחריגותה בטעינת עמודים עסקיים. בתחילת ינואר השנה גם דווח על קריסה דומה של ווטסאפ, בחודש פברואר השנה קרסה פייסבוק בצפון אמריקה, אירופה ואוסטרליה ובתחילת חודש אוקטובר 2016, תקלה עולמית דומה של פייסבוק מנעה מהמשתמשים לקבל עדכונים.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הנקודה האדומה הזו באמצע זו הקריסה בישראל./מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • ווטסאפ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully