וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אוויר הרים צלול כפיים": הרשת מגיבה לשמלת ירושלים של מירי רגב

18.5.2017 / 8:48

אם שרת התרבות והספורט רצתה לעורר גלים עם שמלת ירושלים, שלבשה אתמול על השטיח האדום בקאן - זה עבד לה מעבר למצופה. הרשת החברתית התפוצצה מאמש עם ממים קורעים מצחוק. כנראה שהיא יודעת להוציא מהגולשים את המיטב

צילום: ארבל עשת

שרת התרבות והספורט, מירי רגב, גנבה את ההצגה (לפחות עבור הקהל הישראלי) על השטיח האדום בפסטיבל קאן, כשהגיע לאירוע לבושה בשמלה לבנה מעוטרת בצילום ענק של ירושלים, כשברקע כיפת הסלע. תמונותיה של השרה רגב התפוצצו ברשת החברתית מאתמול בערב, והוציאו את המיטב מהגולשים.

השרה צעדה על השטיח האדום בהקרנת סרט הפתיחה של פסטיבל קאן, "הרוחות של ישמעאל", בשמלה עם אמירה פוליטית ברורה. "השנה אנחנו חוגגים 50 שנה לשחרורה ולאיחודה של ירושלים", אמרה רגב. "אני גאה לחגוג נקודת ציון היסטורית זו דרך אמנות ודרך אופנה".

שמלתה של רגב נוצרה מבד שזור בחוט זהב, שאמרתה מציגה את קו הרקיע של ירושלים העתיקה. הגרפיקה של קו הרקיע נוצרה בשיתוף המעצב בוריס סולטנוב, והחלק העליון כולל בד רשת מוזהב. לאורך מפתח הצוואר יצר תכשיט ענק שמורכב מקריסטלים, אבני חן וריקועי מתכות.
המעצב התייחס לשמלה ואמר כי הוא "מודה על ההזדמנות שנתנה לי השרה רגב לתת ביטוי לחגיגות העיר. בחודשים האחרונים עבדתי בנאמנות בלתי מתפשרת על יצירת השמלה יחד עם אימא שלי, שרית, ואנחנו גאים מאד בתוצאה".

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

ומדריך לממיסט המתחיל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully