וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוגל עיצבה מחדש סוף סוף את האימוג'ים הנשפכים המוזרים שלה

אילן גלר

21.5.2017 / 9:00

בין שלל חידושי מערכת ההפעלה אנדרואיד 8, שצפויה לצאת בעוד כמה חודשים תמצאו גם עיצובי אימוג'י חדשים והרבה יותר סטנדרטיים. לדברי גוגל, המטרה היא לפתור בעיות תקשורת וחוסר הבנה, הנוצרות כשסמלי האימוג'י באנדרואיד שונים מדי מעיצובים אחרים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא בוכים על אימוג'י שהוחלף./מערכת וואלה!, צילום מסך

אם אתם משתמשים בסמארטפון מבוסס אנדרואיד, אתם בוודאי מכירים את סמלי האימוג'י המוזרים שמגיעים עם המכשיר כברירת מחדל. הם מעוצבים כמעין גושים צהובים נשפכים ולא מאוד מזכירים סמיילים קשיחים עגולים. משתמשים רבים התלוננו במשך השנים כי מדובר בעיצוב מוזר ומכוער, ונראה שכעת מוכנים בחברה סוף-סוף להודות בטעות, או לפחות ליישר קו עם שאר האימוג'ים בעולם.

בין שלל חידושי מערכת ההפעלה Android O (אנדרואיד 8), שצפויה לצאת בעוד כמה חודשים תמצאו גם עיצובי אימוג'י חדשים והרבה יותר סטנדרטיים. העיצובים הללו הם התוצאה הסופית של מאמץ שנמשך לא פחות מ-18 חודשים, במהלכו בחנו המעצבים של גוגל כיוונים שונים בטרם בחרו את סגנון העיצוב הסופי, והדי בנאלי.

לדברי גוגל, המטרה היא לפתור בעיות תקשורת וחוסר הבנה, הנוצרות כשסמלי האימוג'י באנדרואיד שונים מדי מעיצובים אחרים, וכך פוגעים במסר אותו ניסו להעביר המשתמשים. לא ברור האם אלו שבכל זאת התאהבו בעיצובים הנשפכים יוכלו לבחור להמשיך ולהשתמש בהם לאחר עדכון מערכת ההפעלה, אם כי אופייה הפתוח של אנדרואיד מבטיח כי גם אם גוגל עצמה לא תציע אפשרות כזו, מישהו כבר ידאג לכך במהרה במקלדת אימוג'י חיצונית.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כן, גוגל - ככה נראים אימוג'ים./מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
להתראות יצורים מוזרים./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully