וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דגם של אייפון 8 דלף לרשת: האייפון הבא יהיה יותר גדול מאייפון 7

23.5.2017 / 8:27

עוד ניתן להבחין מהתמונות כי לחצן ההפעלה ומגירת הסים החליפו מקומות עם בורר ההשתקה ומתגי הווליום, כשהאחרונים נמצאים כעת בצדו הימני של המסך. לא ברור בדיוק מה מטרת השינוי, אך ייתכן וזה קשור לצורתו הקמורה של המסך

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מידות אייפון 8, לפי הדלפות, ביחס לאייפון 7S ואייפון 7S פלוס./מערכת וואלה!, צילום מסך

אם נאמין לדגם הדמה, שדלף ככל הנראה מפס הייצור במפעל פוקסקון בסין, אייפון 8 אכן ייראה שונה מאוד מקודמיו ועשוי להפתיע רבים, אם כי לפי כמות ההדלפות כנראה שעד חודש ספטמבר לא יהיו יותר מדי הפתעות.

בעוד בכירים בתעשייה מאמינים כי הדגם המצולם עשוי לשפוך מעט אור על זהותו של דגם האייפון הבא, יש כמה חלקים שלא מסתדרים בפאזל השמועות שירכיב בסופו של דבר את אייפון 8. למשל, בתמונה נראה מכשיר נטול שוליים כמעט לחלוטין (Edge to Edge), בדומה למכשירי הדגל של סמסונג ו-LG, כשדיווחים קודמים טענו כי אפל עשויה לדחות את השקתו של מכשיר האייפון הבא - דווקא בגלל קשיים בייצור מסך ה-OLED שעמלה עליו השנה לא אחרת מיריבתה לתעשייה, סמסונג.

כמו כן, ניתן להבחין בתמונות במערך הצילום הכפול שיעשה דרכו אל האייפון הבא, כשהפעם, בניגוד לדגם האייפון הקודם, יוצבו שתי המצלמות האחוריות בצורה אנכית ולא אופקית. על פניו, נראה כי למרות כל השמועות, כן הצליחה היצרנית להטמיע בסופו של דבר את חייישן טביעת האצבע Touch ID ישירות מתחת למסך, כפי שניתן לראות בתמונות. לפי דיווחים ישנים יותר, אפל לא הצליחה לשלב את החיישן תחת המסך בשל לוח זמנים צפוף, שכן המכשיר אמור להיות מוצג בתחילת חודש ספטמבר. אפשר רק לקוות שהבעיה הזו נפתרה ואפל תציג חידוש אמיתי במכשיר הדגל הבא שלה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
האם כך ייראה אייפון 8? לפי הדלפות רבות בחודשים האחרונים, נראה שהתשובה היא כן./מערכת וואלה!, צילום מסך

עוד ניתן להבחין מהתמונות כי לחצן ההפעלה ומגירת הסים החליפו מקומות עם בורר ההשתקה ומתגי הווליום, כשהאחרונים נמצאים כעת בצדו הימני של המסך. לא ברור בדיוק מה מטרת השינוי, אך ייתכן וזה קשור לצורתו הקמורה של המסך. כמו בדגם הנוכחי, אין זכר ליציאת האוזניות הסטנדרטית.

ההשערות לפיהן תג המחיר של האייפון הבא בדגמו הבסיסי ביותר יהיה כאלף דולרים לא ימנע ממעריצי אפל המושבעים לרכוש מכשיר שכזה - למרות המחיר הגבוה. בסקר שנערך בארה"ב, עלה כי לא פחות מ-92 אחוזים ישקלו לקנות את המכשיר למרות תג המחיר הגבוה. למעשה, הסקר משקף סקרים קודמים לפיהם משתמשי אפל הם הנאמנים ביותר למותג, ביחס ליצרניות אחרות.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully