וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהר יותר, כיפי יותר, יעיל יותר: תוספים שווים לכרום שאתם חייבים להכיר

24.5.2017 / 8:48

עובדים עם כרום והמחשב לא זז? בדיוק בשבילכם הכנו את רשימת התוספים השווים ביותר שיקלו משמעותית על העבודה עם הדפדפן הפופולרי. תרגום בקליק, מזכירה אישית, וידאו בלי הפרעות ומנהל עבודה שיגרום לכם להתמקד במה שחשוב - הם רק חלק מהאופציות

צילום מסך

(בסרטון: כרום לאנרואיד)

דפדפן כרום מבית גוגל כבר לא ממש חסכוני; הוא זולל משאבי מערכת אבל יש לו כמה יתרונות משמעותיים כמו ביצועים מצוינים ואפשרות להוסיף הרחבות. אותן הרחבות יכולות להקל בצורה משמעותית על הגלישה שלנו, ליעל אותה, לדאוג שנישאר ממוקדים וגם איכשהו, להרגיע את זלילת זיכרון ה-RAM שמאפיינת את הדפדפן. אספנו עבורם 10 תוספים לגלישה יעילה וטובה יותר, שכדאי לכם להכיר.

The Great Tab Suspender

כרום אוהב מאוד לנשנש זיכרון עבודה (RAM), וכל חלונית נוספת שאתם פותחים רק מעמיסה עוד יותר על המחשב. התוסף The Great Tab Suspender ישהה אחרי 5 דקות, או כל פרק זמן אחר שתקבעו, את החלוניות הפתוחות שלא גלשתם בהן. אם אתם אוהבים לעבוד עם מספר רב של חלוניות, או מתעצלים לסגור אותן, התוסף הזה הוא פשוט חובה.

sheen-shitof

פתרון טבעי

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סדר בלשוניות./מערכת וואלה!, צילום מסך

Mercury Reader

התוסף הזה יאפשר לכם לקרוא את הכתבות ולהעלים את כל הדברים שמסביב, כלומר יבליט לכם רק את הטקסט של הכתבה ואילו הפרסומות שבצד או התפריטים ייעלמו לחלוטין. התוסף לא עובד בצורה אוטומטית ולאחר שתכנסו לכתבה, תוכלו לראות אותו ליד שורת הכתובת. לחיצה אחת תפעיל אותו ולחיצה נוספת תבטל ותחזיר את המצב לקדמותו.

טאקו

טאקו יציג בפניכם את רשימת המטלות שרשמתם לפניכם בפלטפורמות שונות כשאתם פותחים חלונית נוספת, כך שלא תשכחו את המטלות בקלות. התוסף מתממשק ללא פחות מ-40 אתרים כמו EverNote, ג'ימייל, Trello, ToDoist, פוקט ועוד. אם אתם צריכים לעקוב אחר המשימות שלכם בצורה יעילה, תנו לטאקו צ'אנס.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סדר במשימות./מערכת וואלה!, צילום מסך

One Tab

התוסף One Tab נועד עבור אנשים שעובדים עם המון חלוניות ונוטים לא לסגור אותן. התוסף ידאג לכווץ את כל החלוניות וברגע שתלחצו על אייקון התוסף, ליד שורת הכתובות, הוא יציג לכם את החלוניות ברשימה. מפתחי התוסף טוענים שהוא גם חוסך עד 95 אחוזים בצריכת זיכרון העבודה בזכות צמצום טאבים פתוחים.

Boomerang

זה התוסף המושלם למשתמשי ג'ימייל כבדים. בומרנג יאפשר לכם לתזמן מיילים, גם אם אתם לא נמצאים מול מחשב המחובר לרשת. התוסף יאפשר לכם לעקוב אחר הודעות, באמצעות תזכורות, יוודא שענו לכם בחזרה ויקבע תזכורות ישירות מג'ימייל. התוסף החינמי יאפשר לכם לתזמן עד 10 הודעות בחודש בחינם ותמורת 4.99 דולרים בחודש, תוכלו לתזמן הודעות ללא הגבלה.

Turn Off The Lights

לתוסף Turn Off The Lights יש יותר מ-1.5 מיליון משתמשים פעילים. כשאתם צופים בסרטון ביוטיוב, או ממקור אחר, הדפדפן ברקע ממשיך לפעול ומפריע לצפייה. התוסף מאפשר בלחיצת כפתור אחת להעלים את הרקע שבצדדי הווידאו. אחרי שתלחצו עליו, יהפוך הרקע לשחור מה שיאפשר להתרכז אך ורק בווידאו. לחיצה נוספת ותחזרו למצב הרגיל.

Strict Workflow

סובלים מקשב נמוך? אם אתם לומדים או עובדים מול המחשב, מספיקה שנייה אחת של הסחת דעת ואתם מוצאים את עצמכם גולשים בפייסבוק. מבלי שהרגשתם, חלפה כבר חצי שעה של שיטוט אבל התוסף Strict Workflow ידאג שתישארו ממוקדים בעבודה ולא תגלשו לאתרים אחרים. התוסף יאפשר לכם להתרכז במה שאתם צריכים במשך 25 דקות ובסופן, יאפשר לכם 5 דקות של הפסקה.

אילוסטרציה. ShutterStock
לא תוכלו להתעסק בשטויות./ShutterStock

Hover Zoom

במקום שתלחצו על התמונה ותפתחו אותה בגודל מלא, התוסף Hover Zoom ידאג להגדיל את התמונה מבלי לפתוח אותה בחלון חדש או לפתוח את כל השיחה כמו בפייסבוק. כל מה שצריך זה לעבור עם סמן העכבר מעל התמונה. התוסף עובד באתרים: אמזון, איביי, גוגל תמונות, טאמבלר, ויקיפדיה, יוטיוב והכי חשוב - פייסבוק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא צריך להתקרב יותר למסך./מערכת וואלה!, צילום מסך

HTTPS Everywhere

הדבר החשוב ביותר בגלישה באינטרנט הוא האבטחה וההצפנה של המידע שלכם. התוסף HTTPS Everywhere יאלץ אתרים לגלוש בפרוטוקול https במקום http וידאג שאתם גולשים בצורה מאובטחת. הסבר בקצרה: https מוסיף שכבת אבטחה (SSL/TLS) על גבי הפרוטוקול המקורי ומונע את חטיפת המידע שלכם. לתוסף יש יותר מ-1.5 מיליון משתמשים פעילים ואם הפרטיות והאבטחה חשובות לכם, זה תוסף חובה.

גוגל טרנסלייט

תוסף פשוט ומועיל שמאפשר לכם לתרגם כל טקסט בעזרת סימון פשוט. עם העכבר, סמנו את הטקסט שאתם רוצים לתרגם ו-Google Translate תקפיץ לכם מיידית את התרגום, בלי מאמץ נוסף. כמו כן, ניתן לתרגם את כל הדף על ידי לחיצה על אייקון התרגום שנמצא ליד שורת הכתובת.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully