וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל הדברים המסוכנים שאסור לעשות עם ספינר

22.5.2017 / 8:11

הם מטופשים, חסרי אחריות, חסרי ידע מקצועי (ברוב המקרים) ולא מודעים כלל לסכנות האדירות שאורבות להם אבל הרשת מלאה בגולשים משועממים שכבר לא יודעים מה לעשות עם צעצוע הפידג'ט המסתובב שלהם. קבלו כמה מהניסויים הכי מוטרפים שראינו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מהר יותר!/מערכת וואלה!, צילום מסך

מה כבר אפשר לעשות עם ספינר? צעצוע הפידג'ט שהפך ללהיט בעולם, וגם בישראל, בחודשים האחרונים הוא מוצר פשוט מאוד שיודע לעשות רק דבר אחד לכאורה - להסתובב. הספינר מורכב ממסב כדורי במרכזו ושתיים או שלוש משקולות בזרועותיו כדי לייצר את המומנטום ולהמשיך את התנועה הסיבובית.

בשבועות האחרונים קשה להסתובב ברחוב מבלי להיתקל במישהו צעיר או מבוגר משחק בספינר. רובנו אוחזים בו בשתי אצבעות ומסובבים עם האצבע, אבל מתברר שיש לא מעט חובבי ספינרים ברשת שלוקחים את התחביב שלהם לאקסטרים ובמקום ליהנות מהספינר בצורה אחראית הופכים את הספינרים שלהם למהירים במיוחד, לכלי נשק, לגלגלי סקייטבורד ועוד.

לגרום לספינר לרחף לבד

בעולם הגאדג'טים, טכנולוגיית ריחוף מגנטי משמשת כיום ליצירת רמקולים מרחפים ושלל גימיקים עיצוביים אבל אם מעט ידע טכני ניתן לגרום גם לספינר להסתובב במהירות גבוהה מאוד ללא מגע יד אדם. רק שימו לב שטעות קטנה באיזון עלולה לשגר את הצעצוע לצד השני של החדר.

להפוך את הספינר לקליע

יורג ספרבה הגרמני הוא דמות מוכרת ברשת. סרטוני היוטיוב שלו זוכים לצפיות רבות, והוא זכה למוניטין של יצרן קשתות ורובי גומיות שלא כדאי להתעסק איתו. הפעם גם הוא הצטרף לטרנד והדגים כיצד ניתן לבנות רובה שיורה ספינרים. לא מומלץ לנסות לעשות את זה לבד בחצר - ספרבה הוא מומחה וגם הוא חוטף לא מעט מההמצאות שלו.

לחמם את הספינר במיקרוגל

הטיפ הזה נכון לכל מוצר המכיל מתכת חשופה אבל כנראה שלאומת הרשת צריך להזכיר את זה בכל פעם מחדש, ובכל טרנד מחדש. למרבה ההפתעה, הניסוי חסר האחריות הפעם לא הסתיים בפיצוץ, אבל המיקרו גם לא יצא מזה בשלום.

להאיץ את הספינר ליותר מ-10,000 סל"ד

ספינרים אמורים להסתובב מהר, אבל לא כזה מהר! על ידי שימוש במסב כדורי איכותי וזרם אוויר בלחץ גבוה, אפשר לגרום לצעצוע להסתובב במהירות של מנוע סילון. אם כבר עושים את זה, אז עדיף לא להחזיק את הספינר ביד; לפחות אם אתם רוצים לשמור על כל האצבעות במקום.

להחליף את גלגלי הסקייטבורד בספינרים

אין שום דרך להגן על ההחלטה הזו - מדובר בניסוי מהמטופשים שנתקלנו בהם, וגם לא מהמרגשים במיוחד. מה שבטוח - הם השקיעו יותר מדי זמן בהכנת הבדיחה הזו.

לזנק על טרמפולינה עמוסה בספינרים

טרמפולינות, כידוע, מסייעות להוריד סטרס, להעביר את הזמן בכיף ומשפרות את היכולת האתלטית - אבל רק אם הן לא מכוסות במסבי מתכת ופלסטיקים קשיחים. במקרה הזה, התוצאה הרבה יותר כואבת, והסימנים על הגוף נשארים לאורך זמן רב הרבה יותר.

לסובב ספינר עם מסור חשמלי

יש הרבה דרכים לסובב ספינר, וכנראה שהמסוכנת ביותר מכולן היא להצמיד אותו עם האצבעות לשרשרת להבים שנעה במהירות (דקה 9:25, אם אין לכם סבלנות). הניסוי הזה לא בוצע בהצלחה, וכנראה שאם הם היו מתעקשים בסופו של הווידאו היו מונחות כמה אצבעות על הרצפה.

לנסות להפוך ספינר לוואפל בלגי

הסרטון הזה השאיר אותנו ללא מילים. רק נציין שלא יצא בסוף וואפל.

למחוץ ספינר במכבש הידראולי

אין הרבה מוצרים שיחזיקו מעמד מול המכבש התעשייתי העוצמתי, אבל למרבה ההפתעה ספינר הפלסטיק הפשוט החזיק מעמד יפה מאוד. אותנו זה הרשים.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

  • עוד באותו נושא:
  • ספינר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully