וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטארט-אפ ישראלי המתמחה בטחינת חגבים זכה בתחרות עולמית בסינגפור

22.5.2017 / 8:22

"אנחנו מגדלים אותם בחדרים מבוקרי אקלים שמאפשרים גידול לאורך כל השנה - וטוחנים אותם לאבקות", מסבירים בחברה. "העובדה שניצחנו סטארט-אפים מכל התחומים בעזרת חגבים היא פשוט מדהימה. אחרי שנים שבהן עברנו ממשקיע למשקיע וקיבלנו תגובות שהנושא מוזר ואקזוטי מדי

יח"צ - חד פעמי

(בסרטון: חגבים אוכלים עשב חיטה בחווה של חרגול פוד טק)

חברת הסטארט-אפ הישראלית, Hargol FoodTech (חרגול פוד טק), זכתה בגמר תחרות הסטרט-אפים העולמית Get In The Ring, שנערך בסוף השבוע בסינגפור. בתחרות השתתפו 151 חברות שייצגו יותר ממאה מדינות. לגמר שהתקיים בתאריך 19 במאי העפילו שלוש חברות ישראליות.

חרגול פוד טק זכתה במקום הראשון בקטגוריה של חברות ששווין נע בין חצי מיליון ל-2.5 מיליון אירו. היא התמודדה בגמר מול חברה הולנדית, שפיתחה אפליקציה לניהול עובדים בחברה, אבל לא היה להולנדים סיכוי מול המוצר המפתיע של החברה הישראלית - אבקת חגבים. לתחרות בסינגפור הגיעה החברה לאחר שניצחה בתחרות הארצית, שנערכה בשיתוף עם פורום MIT ליזמות ועיריית ראשון לציון.

חרגול פוד טק הקימה בשנת 2016 בישראל את החווה המסחרית הראשונה בעולם לגידול חגבים. החברה משווקת אבקות חלבון מחגבים, כרכיב לתעשיית המזון האמריקנית. לקוחות החברה מפתחים מגוון מוצרי מזון בריא על בסיס רכיב החלבון מחגבים: חטיפי אנרגיה, שייק חלבון לספורטאים, עוגיות, רטבים לפסטה ועוד.

חרגול פוד טק.
אבקת חגבים - אולי אתם אוכלים את זה ולא יודעים אפילו.

"אנחנו מגדלים אותם בחדרים מבוקרי אקלים שמאפשרים גידול לאורך כל השנה", מסבירים בחברה. "אנחנו מדגירים את הביצים של החגבים כך שתקופת ההדגרה מתקצרת משמעותית ומאפשרת להגדיל את מספר מחזורי החיים שלהם מ-1 ל-10 בשנה. כלובים ייחודיים שפיתחנו מאפשרים חקלאות ורטיקלית והגדלת הביומסה שמיוצר ליחידת שטח פי 10".

לדברי נציגי החברה, "את החגבים שמגדלים בחברה מייבשים וטוחנים לאבקת חלבון עשירה עם יותר מ-72 אחוזי חלבון ועם כל חומצות האמינו הנדרשות לבני-אדם. את אבקת החלבון מוכרת החברה ליצרני מזון בשוק האמריקני שמשתמשים בה להפקת מוצרי מזון".

"העובדה שניצחנו סטארט-אפים מכל התחומים בעזרת חגבים היא פשוט מדהימה", אמר דרור תמיר, מנכ"ל חברת חרגול פוד טק על הזכייה. "אחרי שנים בהן עברנו ממשקיע למשקיע וקיבלנו תגובות שהנושא מוזר ואקזוטי, פתאום כולם רודפים אחרינו ומבינים את הפוטנציאל האדיר. זו גאווה עצומה. ביחד עם ההזדמנות להגיע מישראל עם מיזם שיעשה טוב לאנשים רעבים בכל העולם".

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"את החגבים שמגדלים בחברה מייבשים וטוחנים לאבקת חלבון עשירה עם יותר מ-72 אחוזי חלבון ועם כל חומצות האמינו הנדרשות לבני-אדם"./מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מי רעב?/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"אחרי שנים בהן עברנו ממשקיע למשקיע וקיבלנו תגובות שהנושא מוזר ואקזוטי, פתאום כולם רודפים אחרינו"./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully