וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הספורטאית האולימפית עונה למבקרי הסרטון הסקסי שלה

27.5.2017 / 22:19

המתעמלת האמריקאית מקיילה מרוני, שזכתה בשתי מדליות בלונדון 2012, פרסמה סרטון בו היא מפזזת בחוטיני וגררה מבול של ביקורות. "אם אתם כל כך רוצים להפוך אותי למודל לחיקוי, תקבלו השראה מכמה מעט זין אני שמה", כתבה

צילום מסך

מקיילה מרוני יודעת דבר או שניים על תהילת עולם. המתעמלת לשעבר בת ה-21 זכתה בשתי מדליות אולימפיות בלונדון 2012, אולם לאחרונה היא קיבלה תשומת לב גדולה לא פחות - לא בזכות הישג ספורטיבי, כי אם בשל סרטון מעורר מחלוקת שפרסמה בשבוע שעבר בחשבון האינסטגרם שלה.

באולימפיאדת לונדון 2012 הפכה מרוני‎ לכוכבת רשת לאחר שצולמה בפרצוף חמוץ במיוחד על הפודיום בזמן שהוענקה לה מדליית הכסף על ביצועיה במקצה התעמלות הקרקע לנשים. האתלטית המאוכזבת, שכנראה צפתה לזכות במדליית הזהב, לא חזרה להתחרות במסגרת אירועי אולימפיאדת ריו, אך מוסיפה ליהנות מהערצה רבה ברשת.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מרוני בשיא תהילתה - עם אובמה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הפופולריות של מרוני אחרי התחרות הייתה רבה מאוד והיא אפילו זכתה לפגוש את הנשיא אובמה. כיום ההערצה סביבה קצת פחות סובבת סביב כישוריה האתלטיים ויותר סביב ממדי גופה, וההערות שלה באינסטגרם, שם יש למקיילה יותר ממיליון עוקבים. בסרטון האחרון שהעלתה, שצבר כבר יותר ממיליון צפיות, נראית מרוני מפזזת עם גופיה קטנטנה וצמודה, וחוטיני שחור ומציגה לראווה את ישבנה.

עוד בנושא:
השינוי של מקיילה: כך נראית היום הספורטאית שהפכה למם

הספורטאית האולימפית בדייט בעירום מלא

עוד באותו נושא

תמונות העירום של המתעמלת מסעירות את הרשת

לכתבה המלאה

לפני מספר שנים תמונות עירום שלה דלפו לרשת, ועל כן, גולשים רבים האמינו שפעם נוספת, הטלפון שלה נפרץ שוהיא לא מודעת לסרטון שפורסם בחשבון שלה..

אז מסתבר שלא, הוא לא נפרץ כמו ב-2014, אז עורך דינה נאלץ לשלוח מכתב למספר אתרים בדרישה שיסירו את תמונות העירום, שכן היא הייתה אז מתחת לגיל 18.

בצל הביקורות הרבות שנשמעו כלפיה, על כך שהיא לא משמשת מודל לחיקוי ונותנת לקריירה ולדימוי הציבורי שלה להתרסק לתהום, מרוני מיהרה לפרסם הודעות ברשתות החברתיות בלשון הזו: "היי, אני פשוט עצמי. אם אתם כל כך רוצים להפוך אותי למודל לחיקוי, תקבלו השראה מכמה מעט אני שמה זין ופשוט תהיו עצמכם". באינסטגרם כתבה דברים דומים והוסיפה: "לא פרצו לי לחשבון. אל תעקבו אחרי אם אתם רוצים. רק אהבה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully