וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוות את הכסף? הסתובבנו חודש עם ה-AirPods של אפל

25.5.2017 / 8:37

הן נראות כמו ראש של מברשת שיניים חשמלית באוזן אבל מספקות חוויית שימוש מהנה במיוחד. החיבור לאייפון מהיר ויעיל, הסוללה לא נגמרת אף פעם באמצע השימוש, ואיכות השמע טובה מאוד ביחס לאוזניות כפתור. ולגבי הנוחות - כל הניסיונות שלנו להפיל אותן מהאוזן כשלו

מערכת וואלה!

הן הושקו לצד אייפון 7 בחודש ספטמבר 2016 אבל החלו להימכר רק שלושה חודשים לאחר מכן, בחודש דצמבר. מאז הביקוש עבורן היה אדיר וגם כיום יש סיכוי גבוה שתתקשו למצוא זוג לרכישה אפילו בחנות הדגל של אפל בניו-יורק. אוזניות ה-AirPods האלחוטיות, שלכבודן אפל זנחה את שקע האוזניות הסטנדרטי אמנם נראות כמו ראש של מברשת שיניים חשמלית, אבל אחרי שהסתובבנו איתן חודשיים אנחנו חייבים להודות - מדובר במוצר סופר איכותי שרוב הזמן מצדיק את ההייפ, אבל האם האוזניות מצדיקות גם את המחיר?

האוזניות של אפל מספקות האזנה רציפה של עד חמש שעות, ושעתיים של שיחה. בעזרת המארז המעוצב כקפסולה, שמשמש גם כמטען נייד, אפשר להגיע עד ל-24 שעות האזנה ו-11 שעות שיחה. הנתונים הללו תואמים את ההבטחה של אפל וכל עוד הקפדנו להחזיר את האוזניות למארז אחרי כל שימוש, לא נתקענו אפילו פעם אחת בלי סוללה. לדברי אפל, 15 דקות טעינה מספיקות לשלוש שעות האזנה למוזיקה, וגם את הנתון הזה לא הצלחנו להפריך.

האיירפודס של אפל הן אוזניות מסוג True Wireless - אין כבל שמחבר בין שתיהן ולכן כל אוזניה מצוידת במיקרופון, זוג חיישנים אופטיים וחיישן תנועה. כמו בשאר המוצרים של אפל, תהליך הצימוד למכשירי iOS הוא מהיר ופשוט. חשוב לציין שניתן להשתמש באוזניות עם מכשיר אנדרואיד, אבל חוויית השימוש לא תהיה קרובה אפילו לזו באייפון או באייפד. הן לא הותאמו למערכת ההפעלה לניידים מבית גוגל ולא מומלץ לרכוש אותן אם אינכם חיים באקו-סיסטם של אפל.

איירפודס. וואלה TECH, מערכת וואלה!
ישמיעו רעש אם לא תמצאו אותן./מערכת וואלה!, וואלה TECH

כדי להשתמש באיירפודס, כל מה שצריך לעשות זה להיכנס להגדרות הבלוטות' באייפון וללחוץ לחיצה אחת על הכפתור הממוקם על מארז האוזניות; המכשיר והאוזניות יסתנכרנו כבר לבד. בתפריט הבלוטות', לחצו על האוזניות כדי להגיע לתפריט ההגדרות של האוזניות; שם ניתן לשנות את שם האוזניות, לבחור מה לחיצה כפולה על האוזנייה תבצע (הפעלה של סירי, כיבוי והדלקה של המוזיקה או כלום), לבחור באיזה מיקרופון האוזניות ישתמשו כדי לנהל שיחות, להפעיל ולבטל את החיישן האופטי המזהה אם האוזניות במארז או באוזן ועוד.

אחרי שהאייפון שלכם יסתנכרן עם האוזניות, בכל פעם שתפתחו את מארז הקפסולה, יצוץ חלון פופ-אפ על גבי מסך האייפון ויציג כמה אחוזי סוללה נותרו בכל אחת מהאוזניות ואת רמת האנרגיה של המארז עצמו (המשמש, כאמור, כמטען נייד). כל תהליך ההתחברות נעשה בצורה אוטומטית ומהירה במיוחד ולא מצריך מכם להיכנס לתפריט ההגדרות ולבחור באיירפודס בכל פעם מחדש, אלא פשוט להשאיר את קישורית הבלוטות' פתוחה.

אחד החששות העיקריים של חובבי אפל היה שהאחת האוזניות תיעלם. בגלל שהן קטנות מאוד, ולא מחוברות לכלום, אם לא מחזיקים אותן ישר לקפסולה, יש סיכוי גבוה שתניחו עליהן בגד או שהן יפלו על הרצפה. גם המארז עצמו נעלם לעתים קרובות אבל הפעם אפל סיפקה פתרון מהיר ולא חיכתה לתלונות המשתמשים. ניתן לאתר את האיירפודס באמצעות תפריט Find my iPhone. אין להן חיישן GPS, אבל באמצעות קישורית הבלוטות' ניתן לקבל מיקום משוער על גבי המפה וגם מה המרחק בין האייפון אליהן. כמו כן, ניתן להשמיע דרכן צפצוף שיסייע לאתר אותן בתוך ערימות הבגדים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
איירפודס. וואלה TECH, מערכת וואלה!
ניסינו להפיל אותן מהאוזן ופשוט לא הצלחנו./מערכת וואלה!, וואלה TECH

האיירפודס אינן אוזניות לאודיופילים. חוויית השמע בהן דומה מאוד לאוזניות הרגילות של אפל. כלומר, מדובר באיכות גבוהה מאוד ביחס לאוזניות כפתור, אבל אל תצפו לבידוד רעשים אקטיבי או באס שירעיד לכם את האוזן. הסאונד טוב ולא יותר מזה.

את החשש ששמענו מרבים כי האוזניות יפלו מאוזניים בזמן השימוש, היינו חייבים לבדוק בעצמו. ניסינו בכמה דרכים לגרום להן ליפול מהאוזניים ופשוט לא הצלחנו. גם בריצה ארוכה עם זיעה באוזניים, גם בשינה על ספה ואפילו בעמידת ראש; הן יושבות כל-כך טוב באוזן שהסיכוי שהן יפלו במהלך פעילות ספורטיבית או שגרתית מאוד נמוך.

השורה התחתונה
העיצוב של אוזניות ה-AirPods של אפל זהה לאוזניות הרגילות של החברה, למעט העובדה שהן אלחוטיות לחלוטין, ללא כבל מקשר ביניהן. כל אוזניה מסוגלת לעבוד בצורה עצמאית לחלוטין, לכל אחת יש מיקרופון וחיישנים משלה, לכל אחת חיווי סוללה נפרד ואפשר להשתמש בהן בנפרד לביצוע שיחות.

מהאוזניות האלחוטיות של אפל ייהנו משתמשי iOS, למרות שניתן להשתמש בהן גם עם אנדרואיד. הן מסתנכרנות בקלות ובמהירות והשימוש בהן טבעי מאוד. הסאונד שהן מפיקות טוב מאוד ביחס לאוזניות כפתור אבל החוויה הכללית טובה הרבה יותר. את האוזניות שקיבלנו לסקירה ניתן לרכוש ברשת דינמיקה בסכום של 799 שקלים - לא זול בכלל אבל הן פשוט נחטפות מהמדפים, ואנחנו יכולים להבין למה.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully