וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפליקציה ישראלית חדשה: להאזין יחד למוזיקה מהצד השני של העולם

25.5.2017 / 8:09

MUGO מאפשרת לייבא מוזיקה מכמה ספקים ולמזג אותם בזמן אמת ובדיוק מושלם, לשתף רשימות השמעה ועוד. במרכזה פיצ'ר המאפשר לסנכרן כמה משתמשים על אותו שיר וכך להאזין לו בצוותא

האזנה למוזיקה היא לרוב פעולה שאנו מבצעים לבד או בצוותא, אבל אפליקציה ישראלית חדשה מנסה להפוך את ההאזנה המשותפת לפעילות חברתית מקוונת. MUGO מגדירה עצמה בתור האינסטגרם של המוזיקה והיא מציעה נגן מוזיקה, רשת חברתית ופיצ'ר המאפשר לכמה משתמשים להאזין יחד לאותו שיר, מספקי מוסיקה שונים כמו יו-טיוב, אפל, ספוטיפיי, דיזר והאופליין של המכשיר - בזמן אמת.

האפליקציה מאפשרת למשתמשים לעקוב אחד אחרי השני, להעתיק רשימות השמעה ממשתמשים אחרים וכמובן להסתנכרן בצוותא על אותה נקודה בדיוק. "אם היום אנו חיים בעידן שבו הצורך לשתף תמונות הפך מפרטי לציבורי, אז במקרה של מוזיקה המודל הוא הפוך", אומר אורי סגל, מייסד ומנכ"ל MUGO. "המוזיקה מאז ומתמיד הייתה חוויה קבוצתית ודווקא בעידן המובייל הפכה לסוליסטית. אנחנו רוצים לעשות למוזיקה מה שאינסטגרם הצליחה לעשות לתמונות".

הפיצ'ר הייחודי באפליקציה, המכונה Live Share (החברה רשמה עליו פטנט) מאפשר לאפליקציה לייבא מוזיקה מכמה ספקים ולמזג אותם בזמן אמת ובדיוק מושלם. כך למעשה, מבטלת MUGO את הצורך לקפץ בין רשימות השמעה של ספקי מוזיקה שונים, ומאפשרת למשתמש להעלות ולשתף את כל המוזיקה שלו במקום אחד, עם מי שהוא רוצה ומתי שהוא רוצה.

פיצ'רים נוספים באפליקציה כוללים חשיפה לאחוז ההתאמה המוזיקלי עם משתמש אחר, תצוגה על גבי מפה של השירים שמתנגנים כרגע באזור של המשתמש והאזנה לשירים לפי מצב רוח בהתאם לדירוג מצב הרוח של המשתמשים. באפליקציה תמצאו גם צ'אט בזמן אמת בעת האזנה משותפת לשיר ועוד.

האפליקציה ניתנת להורדה בחינם לאייפון ולאנדרואיד.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

מוגו.
להאזין יחד לאותו השיר.
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
או לגלות למה מאזינים חברים סביבי./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully