וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אב ובנו יצרו רובוטריק אמיתי - ממכונית שבאמת נוסעת. צפו

אילן גלר

26.5.2017 / 8:25

התוצאה הדי-מדהימה, שהפכה כמובן לסרטון ויראלי, אמנם אלגנטית פחות מהאפקטים הממוחשבים שאותם ראינו בסרטי הקולנוע, אך מצד בשני מדובר במכונה אמיתית שהופכת לרובוט, הכולל רובים המותקנים עליו

גינדי וסרגיי קוצ'רגה, אב ובנו המתגוררים בעיר אוריול שמדרום למוסקבה, הקדישו את מחצית השנה האחרונה לפרויקט יוצא דופן: הם ניסו להפוך מכונית לאדה ישנה מייצור מקומי לרובוטריק אמיתי שבאמת מסוגל להפוך ממכונית נוסעת לרובוט; כל זאת בתקציב אפסי, ומתוך מטרה צנועה לזכות בפרס ביריד פעלולים.

התוצאה הדי-מדהימה, שהפכה כמובן לסרטון ויראלי, אמנם אלגנטית פחות מהאפקטים הממוחשבים שאותם ראינו בסרטי הקולנוע, אך מצד בשני מדובר במכונה אמיתית שהופכת לרובוט, הכולל רובים המותקנים עליו. מסיבה זו ממש קשה להאמין שהצמד היה מצליח לבצע את הפעלול בכל מדינה אחרת, אך ברוסיה כנראה שאין בעיה עם יצירה כזאת, כל עוד היא מגניבה מספיק.

לא ברור מה יעלה כעת בגורל הרובוטריק של משפחת קוצ'רגה אבל לנו נראה כי מדובר בהזדמנות שיווקית מצוינת עבור חברת לאדה הרוסית, שמנסה לשקם את תדמיתה כיצרנית של מכוניות מיושנות ולשווק את דגמיה האחרונים גם באירופה ואפילו בישראל. בהחלט יידרש רובוטריק אימתני בכדי לשכנע את הלקוחות הפוטנציאליים כי החברה שינתה את עורה, לאחר יובל של ייצור רכבים סובייטיים בלתי אמינים.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הרובוטריק הרוסי שהופך ללאדה./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully