וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: אפל כבר חתמה על הסכם לרכישת המסך של אייפון 9 - והוא יהיה עצום

אילן גלר

26.5.2017 / 9:11

הגרסה הקטנה יותר תצויד, לפי הדיווח, במסך OLED בגודל 5.28 אינץ', בעוד שגרסת הפלוס הגדולה תגיע עם מסך עצום בגודל 6.46 אינץ'. את שני המסכים הללו תרכוש אפל מסמסונג, שככל הנראה תידרש להקים מפעל חדש בכדי לעמוד בדרישה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הדמיה של אייפון 8 על בסיס שמועות ברשת. אייפון 9 פלוס, לפי הדיווח, יהיה גדול כמעט כמו אייפד./מערכת וואלה!, צילום מסך

בעוד חרושת השמועות על אייפון 8 הולכת ומתעצמת, מופיעים ברשת כבר דיווחים ראשונים על אייפון 9, שיושק בעוד יותר משנה. לפי הדיווחים הראשוניים, מתכננת אפל להשיק שתי גרסאות שונות של המכשיר, שתיהן גדולות הרבה יותר ממכשירי האייפון המוצעים לרכישה כיום, וגם יותר מהגודל הצפוי של אייפון 8.

הגרסה הקטנה יותר תצויד, לפי הדיווח, במסך OLED בגודל 5.28 אינץ', בעוד שגרסת הפלוס הגדולה תגיע עם מסך עצום בגודל 6.46 אינץ'. את שני המסכים הללו תרכוש אפל מסמסונג, שככל הנראה תידרש להקים מפעל חדש בכדי לעמוד בדרישה. כמות המסכים שאותם הזמינה אפל עומדת על לא פחות מ-180 מיליון יחידות, זאת לעומת 80 מיליון מסכי OLED שאותם כבר רכשה אפל לפי השמועות עבור אייפון 8.

כמובן שמדובר בדיווח מוקדם מאוד ולא מאומת, ונותר עוד זמן רב עד שנדע האם אכן עומדת אפל לייצר מכשירי אייפון שיהיו גדולים כמעט כמו דגמי האייפד של החברה. בינתיים ניאלץ להסתפק באייפון 8, גם בו יותקן לפי השמועות מסך גדול משמעותית מזה של אייפון 7, מבלי להגדיל את ממדיו של המכשיר, הודות למסגרת דקיקה במיוחד.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully