וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפיגוע במנצ'סטר: האייפון ספג רסיס בזמן שיחה - והציל חיים

אילן גלר

28.5.2017 / 9:59

22 בני אדם נרצחו כשמחבל מתאבד פוצץ עצמו מחוץ לאולם המופעים בצפון אנגליה ביום שני שעבר, אך חייה של בריטית אחת ניצלו בזכות מכשיר האייפון, שהוצמד לאוזנה במהלך שיחה בדיוק ברגע בו המחבל לחץ על הכפתור

צילום: רויטרס, עריכה: ניב מעוז

ליסה ברידג'ט נפגעה בפיגוע הטרור בעיר מנצ'סטר בשבוע שעבר, בו נרצחו 22 בני אדם ונפצעו עשרות רבות. מחבל מתאבד פוצץ עצמו בסיום הופעתה של הזמרת, אריאנה גרנדה, לצד בני נוער וילדים רבים.

ברידג'ט איבדה כתוצאה מהפיגוע אצבע אחת בכף ידה ונאלצה לעבור כמה ניתוחים בפניה, אך בעלה סטיב משוכנע כי אילולא יצאה מהבית עם מכשיר האייפון שבו שוחחה בזמן הפיגוע, היא כנראה הייתה נהרגת.

מהתמונות של האייפון ניתן לראות שהמכשיר ספג פגיעת רסיס ששוגר לעבר ברידג'ט בפיצוץ. אותו רסיס מתכתי עבר דרך המכשיר, כופף ועיקם אותו, ולבסוף חלף דרכו ופגע בליסה, אולם הפגיעה עם המכשיר המתכתי ללא ספק האטה אותו ושינתה את כיוונו וכך מנעה נזק רב הרבה יותר. בתמונות נראה מכשיר האייפון הרוס ומרוסק לחלוטין, עדות לעוצמת הפגיעה שאותה ספג, שהייתה עלולה להיות קטלנית.

לפי הדיווח של רשת ה-BBC, ברידג'ט שומרת על מצב רוח חיובי, למרות הפציעה והניתוחים, וחשה ברת מזל לצאת מהפיגוע בחיים. היא הגיע למופע ביחד עם בתה, שלא נפגעה כלל.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ליסה ברידג?ט - נפצעה אבל זה היה יכול להיות הרבה יותר גרוע./מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
האייפון ספג את פיגעת הרסיס./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully