וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לטראמפ יש אפליקציה אחת בלבד באייפון - אתם בטוח מסוגלים לנחש איזו

28.5.2017 / 11:52

בנוסף לאייפון, מחזיק טראמפ גם במכשיר מאובטח שאותו קיבל מהשירות החשאי, אך מכשיר זה (כנראה בלקברי מיושן) חסום להתקנת אפליקציות ולא מאפשר אפילו הוצאת שיחות, ולכן הנשיא כנראה מתעלם מקיומו. את הגלקסי שלו הוא נאלץ למסור

נשיא ארה"ב דונלד טראמפ בפגישה עם המלך עבדאללה בבית הלבן. 5 באפריל 2017. GettyImages
לא חובב של האפסטור כנראה./GettyImages

בחודש מרץ האחרון, כחודשיים לאחר כניסתו לבית הלבן, הסכים סוף-סוף הנשיא דונלד טראמפ להפסיק להשתמש במכשיר הגלקסי האישי והלא מאובטח שלו ולהחליפו במכשיר אייפון מודרני. לפי דיווח באתר Axios, על סמך הדלפות מצוות הנשיא, טראמפ לא ממש הפך למעריץ של אפל והאפליקציה היחידה המותקנת באייפון שלו היא טוויטר.

לפי הדיווח, צוותו של טראמפ עושה כל מאמץ על מנת למנוע ממנו להעלות בכוחות עצמו ציוצים, מאמץ שלא תמיד מצליח שכן כמעט מדי שבוע מעלה נשיא ארה"ב פוסטים כעוסים (בעיקר בשעות הבוקר). באתר מציינים כי הסיבה שלא ראינו ציוצים בסגנון הטיפוסי לטראמפ בימים האחרונים היא שהצוות הקדיש מאמץ מיוחד בכדי למנוע מטראמפ גישה לאייפון במהלך ביקורו במזרח התיכון ובאירופה.

לפי הדיווחים, את האייפון קיבל נשיא ארה"ב לאחר שנאלץ לוותר על סמסונג גלקסי S3 שלו, שהפסיק לקבל עדכוני אבטחה עוד בשנת 2015. מכשירי אייפון מקבלים עדכוני אבטחה מיד עם שחרורם והם נחשבים למאובטחים יותר באופן כללי.

בנוסף לאייפון, מחזיק טראמפ גם במכשיר מאובטח שאותו קיבל מהשירות החשאי, אך מכשיר זה (כנראה דגם בלקברי מיושן) חסום להתקנת אפליקציות ולא מאפשר אפילו הוצאת שיחות, ולכן הנשיא מתעלם כך נראה מקיומו.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

אפליקציית טוויטר. ShutterStock
הנשיא האמריקני ידוע בחיבתו לציוצים בטוויטר./ShutterStock

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully