וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרץ למחשבי האוניברסיטה כדי לשנות ציון "נכשל" ל-"כמעט טוב"

אילן גלר

29.5.2017 / 9:01

אולי אם הסטודנט האמריקני הצעיר היה קצת יותר שאפן ומשנה ל-"מצוין" במקום להסתפק בציון בינוני, הוא היה מקפיד גם שלא להיתפס זמן קצר לאחר הפריצה למחשבי האוניברסיטה. הנהלת המוסד האקדמי עירבה את המשטרה

אילוסטרציה. ShutterStock
לרוע מזלו, הוא לא ידע שמערכת הציונים שולחת עדכון בסמס ברגע שיש שינוי./ShutterStock

סמי עאדל עמאר בן ה-22 הוא סטודנט להנדסה באוניברסיטת פלורידה וכמו רבים לספסל הלימודים גם הוא זכה לציון "נכשל" באחד מהקורסים בהם השתתף. התוצאה הזו כנראה לא מאוד התאימה לו, שכן עוד באותו היום בו פורסמו הציונים, עמאר פרץ למחשבי האוניברסיטה ושינה את הציון שלו מ-F ("נכשל") ל-B ("כמעט טוב"). ייתכן שהוא היה מצליח במזימה אילולא ערנותו של המרצה.

בעדותו של הפרופסור להנדסה, שהעביר את הקורס, נמסר כי הוא החל לחשוד שמשהו השתבש כשקיבל בשעות הערב הודעת מייל מהמערכת האוטומטית של האוניברסיטה המודה לו על שיגור הציונים; זו הייתה הודעה שנייה ומיותרת לכאורה, שכן מוקדם יותר באותו היום הוא כבר עדכן את הציונים במערכת.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
למה לא "מצוין"?! סמי עאדל עמאר./מערכת וואלה!, צילום מסך

ההודעה הזו גרמה לו לעבור שוב על רשימת הסטודנטים, והוא הבחין מיד בשינוי הציון ליד שמו של עמאר. הפרופסור זיהה את השם ללא קושי, שכן עמאר היה הסטודנט היחיד בקורס שלא הגיש למעשה אף אחת מהמטלות הנדרשות לאורך הסמסטר כולו. עוד דווח כי המשטרה איתרה את כתובת ה-IP ממנה בוצעה הפריצה והיא הובילה לאחת מכיתות האוניברסיטה.

במוסד האקדמי מתייחסים בחומרה רבה למקרה, ורואים בפריצה עבירה פלילית המצדיקה טיפול משטרתי. החוקרים חושדים כי בנוסף לעמאר, שכבר נעצר, השתתף במעשה הפריצה סטודנט נוסף בשם סמואל וויליאמס, אך הרשויות טרם הצליחו להגיע אליו לצורך בדיקת החשדות, שכן הוא חזר לביתו עם סיום הסמסטר.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully