וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

10 פיצ'רים חדשים באנדרואיד 8 שיהפכו את הסמארטפון שלכם לטוב יותר

22.8.2017 / 8:12

במבט ראשון אולי תחשבו שאין הרבה שינויים בגרסה החדשה של מערכת ההפעלה של גוגל. אנחנו צללנו פנימה ומצאנו את הפיצ'רים שיהפכו את חייכם להרבה יותר קלים ויעילים: מהאימוג'ים דרך עיצוב האייקונים ועד למסך מפוצל גרסת הסמארטפון

יח"צ - חד פעמי

אנדרואיד 8 אוריאו, הגרסה הבאה של מערכת ההפעלה הפופולרית ביותר בעולם למכשירים ניידים, זכתה לחשיפה מלאה ורשמית במהלך כנס המפתחים של גוגל שנערך לאחרונה בקליפורניה בחודש מרץ השנה ואתמול בערב הושקה לכולם באופן רשמי. בדומה לעדכון הקודם, אנדרואיד 7 נוגט, גם הפעם לא מדובר בגרסה המביאה עמה מהפכות מרעישות, אלא עדכון שנעשה ברובו מאחורי הקלעים ואמור להפוך את חוויית השימוש במכשירי אנדרואיד ליציבה וטובה יותר.

אז מה בכל זאת ממתין לנו בעדכון החדש? לפניכם רשימת 10 הפיצ'רים המלהיבים ביותר, אך קודם כל שימו לב לכך שכרגיל, קשה לדעת מראש מתי בדיוק מכשיר הסמארטפון שלכם יתעדכן לגרסה החדשה. אם מדובר באחד מדגמי הנקסוס או הפיקסל שאותם מייצרת גוגל עצמה, התהליך יתבצע כנראה כבר בחודשים הקרובים. מכשירים של יצרניות אחרות יתעדכנו רק (הרבה) יותר מאוחר, סביר להניח שלקראת אמצע השנה הבאה.

סופם של האימוג'ים החסרים

בגרסאות הקודמות של אנדרואיד, אם הייתם מקבלים הודעה ממישהו המשתמש במקלדת מעודכנת יותר משלכם, ייתכן שחלק מסמלי האימוג'י היו מופיעים כתמונות שבורות. ב-אנדרואיד 8, ספריית האימוג'י מתעדכנת תמיד באופן אוטומטי כך שהמצב הנורא הזה לא יחזור על עצמו.

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הפעם השנייה שגוגל משתפת פעולה עם מותג מתוקים מוכר./מערכת וואלה!, צילום מסך

שיתוף חכם

לאחר צילום תמונה ולחיצה על כפתור השיתוף, אנדרואיד 8 תנסה להבין באופן אוטומטי מה צילמתם ותציג את האפליקציה הרלוונטית ביותר בראש הרשימה. לדוגמה, אם צילמתם סלפי, אפשרות השיתוף הראשונה תהיה סנאפצ'ט או אינסטגרם.

אייקונים יפים יותר

מפתחי אפליקציות יכולים כעת ליצור מספר אייקונים שונים המתאימים לערכת העיצוב של הטלפון: מרובעים, עגולים, שקופים או צבעוניים - לפי בחירת המשתמש.

דחיית התראות

במקרה שמופיעה על המסך התראה שתרצו להתייחס אליה אחר כך ולא למחוק אותה לחלוטין, תוכלו לבחור באפשרות הדחייה (Snooze) - היא תיעלם ותופיע שוב לאחר מכן.

התראות ישירות

עד היום, מקומן של כל ההתראות (Notifications) באנדרואיד היה בחלון הנגלל מקצהו העליון של המסך. בגרסה החדשה, תוכלו לראות את ההתראות היוצאות ישירות מאייקון האפליקציה הרלוונטית במסך הבית. עיגול קטן בקצה הימני העליון ירמוז לכם שקיימת התראה הרלוונטית לאפליקציה הזו. הפיצ'ר הזה מוכר לנו קצת ממערכת הפעלה אחרת.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אימוג'ים חדשים, כפי שפורסם בבלוג של גוגל אתמול./מערכת וואלה!, צילום מסך

צבעי רקע להתראות

באנדרואיד 8, מפתחים יוכלו לבחור צבע רקע עבור התראות מסוימות. גוגל ממליצה למפתחים שלא להשתמש בתכונה זו יותר מדי, ולשמור עליה עבור ההתראות החשובות ביותר.

ערוצי התראות

עוד חידוש בנושא ההתראות: ערוצי ההתראות יאפשרו לכם לבחור בדיוק אילו סוגי התראות אתם מעוניינים לקבל מכל אפליקציה, בחיתוך לפי נושאים וקטגוריות ספציפיות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ערוצי התראות./מערכת וואלה!, צילום מסך

עיצוב חדש ל-Android TV

משתמשים בטלוויזיה המריצה אנדרואיד? בגרסה החדשה, תוכלו ליהנות מעיצוב חדש המציב את התכנים במרכז, ואף תקבלו המלצות על התכניות וקטעי היוטיוב המעניינים ביותר עבורכם.

אנימציות ריאליסטיות

זה נשמע כמו פיצ'ר ממשחק מחשב, אך בגרסה החדשה תוכלו לראות אנימציות בתוך אפליקציות המבוססות על חוקי הפיזיקה האמיתיים. בפועל, זה פשוט אומר שהשימוש באפליקציות אמור להיות נעים ואינטואיטיבי יותר.

תמונה בתוך תמונה

רוצים לצפות בסרטון מיוטיוב בזמן שאתם עושים משהו אחר? להציב מסמך וורד בפינת המסך ולהקליד נתונים באפליקציה אחרת? אנדרואיד 8 תאפשר לכם למזער אפליקציות באופן זמני, ולהציג אותן על החלון גם אם אתם עוברים לאפליקציה אחרת. ראינו תכונות דומות במערכות ההפעלה של סמסונג או LG, אך לא בהתקנה הנקייה של אנדרואיד עד כה.


>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully