וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינטל השיקה את מעבד Core i9 העוצמתי

31.5.2017 / 7:37

את המעבד החדש הציג גרגורי בריאנט, סגן נשיא תאגידי ומנהל כללי של קבוצת המחשוב באינטל, בתערוכת Computex 2017 בטאיוואן: "רמת הביצועים הגבוהה ביותר עבור משחקים מתקדמים, יישומי מציאות מדומה ויצירת תוכן"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אינטל השיקה אתמול את המעבד החדש Intel Core i9, שלדברי החברה הוא העוצמתי ביותר מסוגו בעולם. "Intel Core i9 Extreme Edition היא יחידת העיבוד הראשונה לשוק הצרכני המציעה 18 ליבות ו-36 תהליכונים", אמר גרגורי בריאנט, סגן נשיא תאגידי ומנהל כללי של קבוצת המחשוב באינטל, בנאום הפתיחה של תערוכת Computex 2017 בטאיוואן.

לדבריו, "המעבד כולל את יחידות העיבוד הראשונות של אינטל הפועלות בקצבי טרה-פלופ. i9 Core Intel החדש מציע את רמת הביצועים הגבוהה ביותר עבור משחקים מתקדמים, יישומי מציאות מדומה ויצירת תוכן".

בריאנט אמר בנאומו כי בקרוב רחפנים, מכוניות אוטונומיות וחפצים "ממוחשבים ומחוברים" יהפכו לדבר שבשגרה, והזכיר תחזיות לפיהן עד שנת 2025 יהיו בעולם כ-80 מיליארד התקנים מחוברים לאינטרנט (IoT), שיעבדו בכל רגע נתון כמויות עצומות של נתונים. "היתרון של אינטל במרוץ החדשנות הזה הוא יכולתה להניע כל שלב במסע, בין אם מדובר בענן, ברשת או בהתקן, וליצור חוויות מדהימות", אמר.

בריאנט דיבר גם על השקת מערך השבבים החדש x299 ועל עדכונים בטכנולוגיית Turbo Max 3.0. כעת, הטכנולוגיה תהיה מסוגלת לזהות את שתי הליבות בעלות הביצועים הגבוהים ביותר ולנתב עומסי עבודה קריטיים לליבות אלו, כדי להשיג זינוק גדול בביצועים של תהליכון יחיד או תהליכונים רבים. "האפשרויות שנוצרות הודות לרמת הביצועים הזו הן אינסופיות", התגאה בריאנט. "יוצרי תוכן יכולים ליהנות מהפקת תמונה, קידוד וידאו, הפקת קול וצפייה מוקדמת במהירות ובזמן אמת".

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

  • עוד באותו נושא:
  • אינטל
  • CORE I9

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully