וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם זה הציוץ המביך ביותר של טראמפ עד היום?

31.5.2017 / 13:31

הציוץ נותר באוויר כמה שעות ולאחר מכן נמחק, בעוד גולשים ברחבי העולם ניסו לפענח מה משמעות המילה החדשה, covfefe, שאיתה חתם טראמפ את המסר. לבסוף, נשיא ארה"ב הצטרף גם הוא לחגיגה וצייץ מחדש

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הערכה שלנו: בצד השני של העולם, צוות סודי של ה-CIA נאלץ לבטל את מבצע "קובפהפה"./מערכת וואלה!, צילום מסך

נשיא ארה"ב, דונלד טראמפ, ידע כמה ציוצים מביכים בחייו אבל כנראה שהציוץ ששיגר היום בבוקר (שעון ישראל) מתחרה על התואר הציוץ המביך ביותר שלו עד היום. בציוץ הזה הוא לא תקף אף אחד בצורה לא ראויה או הגיב בצורה מוגזמת; הציוץ הזה פשוט גרם לרבים לתהות האם הוא נכתב בטעות, במצב של שכרות או שטראמפ המציא מילה חדשה.

בציוץ הקצר כתב הנשיא טראמפ: Despite the constant negative press covfefe. ובעברית, "למרות התקשורת השלילית התמידית קובפהפה". הציוץ הזה נותר באוויר כמה שעות, אך לבסוף נמחק. לא ברור האם מותר למחוק ציוצים מהחשבון הרשמי, וגם אם הציוץ יימחק הוא חייב להישאר שמור בארכיון רשמי. אבל כל זה לא משנה כי מאות אלפי גולשים כבר צילמו אותו והפיצו אותו, יחד עם הפרשנות שלהם לתעלומה.

אתר Fusion האמריקני מיהר להריץ סקר בטוויטר איך הוגים את המילה החדשה: קוב-פי-פי, קוב-פה-פיי, או קוב-פיף? חלק מהגולשים מאמינים כי טראמפ נרדם באמצע הציוץ והמילה האחרונה נכתבה על ידי הלחי שלו. חלק תוהים האם מדובר במסר סודי לנשיא רוסיה, פוטין, ואלה רק חלק מהתגובות שנעות בין גיחוך לתדהמה.

טראמפ בציוץ חדש:

במקום הציוץ שנמחק פרסם טראמפ ציוץ חדש, שבו הצטרף לחגיגה על חשבונו. "מי יכול להבין את המשמעות האמתית של covfefe?", שאל והוסיף: "תהנו". בתוך כ-20 דקות זכה הציוץ החדש ל-13 אלף פברוטים (לייקים בטוויטר).

רק בשבוע שעבר התפרסם כי טראמפ עבר לפני כמה חודשים למכשיר האייפון החדש שלו אבל לא טרח באמת להתחבר לכל האפשרויות שמציע הסמארטפון מבית אפל. לפי הדיווח, יש לו אפליקציה אחת מותקנת במכשיר - ניחשתם נכון - טוויטר.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

(עדכון ראשון: 9:55)

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully