וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאבלט הדגל LG V30 נחשף במלואו בהדלפה מסין

אילן גלר

1.6.2017 / 9:43

הסרטון מציג את המכשיר במלואו, וכולל מוזיקת רקע, באופן הרומז שאולי מדובר בסרטון רשמי שדלף ולא בסרטון שמבוסס על תמונות שמצאו את דרכן לרשת. מה חדש? לפי התמונות, לא הרבה חוץ מצבע אפרסק מטאלי

צילום מסך

היצרנית הקוריאנית LG נהנית משני קווי סמארטפונים מוצלחים למדי, ובקרוב נראה את הדגם החדש בסדרת הפאבלטים היוקרתיים שלה - סדרה V. בהמשך השנה תשיק ענקית הטכנולוגיה את פאבלט הדגל V30 ולפי עיצובו של המכשיר החדש נראה שהוא יגיע גם עם שוליים דקים ומראה יוקרתי.

לפי הסרטון ותצלומים, יכלול ה-V30 מסך הדומה כאמור בתכונותיו לזה של ה-G6 - רחב וכמעט נטול מסגרת מצדדיו. מצלמה כפולת עדשות וחיישן טביעות אצבע מוקמו בצדו האחורי של המכשיר, ואילו מקדימה ניתן להבחין באייקונים שונים המופיעים לצד עדשת מצלמת הסלפי, רמז לכך שב-LG לא מוותרים על קונספט המסך המשני, המציג התראות וכפתורי שליטה שונים בנפרד מהמסך הראשי.

בתחתית המכשיר ניתן להבחין בחיבור USB מסוג C ובשקע אוזניות סטנדרטי. כרגע אין פרטים נוספים על מפרט המכשיר, אם כי סביר להניח שבניגוד ל-G6 הוא יתבסס על מעבד סנאפדרגון 835 החדש יותר. עוד גורסת ההדלפה כי המכשיר יצויד ב-6 גיגה זיכרון RAM ובגבו של המכשיר ניתן לראות את מערך הצילום הכפול המוכר של החברה, עם שני חיישני 13 מגה פיקסל.

הסרטון מציג את המכשיר במלואו, וכולל מוזיקת רקע, באופן הרומז שאולי מדובר בסרטון רשמי שדלף ולא בסרטון שמבוסס על תמונות שמצאו את דרכן לרשת.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

הדלפה LG V30. צילום מסך
צבע חדש, סוג של אפרסק מטאלי./צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מסך רחב, שוליים דקיקים ומערך צילום כפול בגב המכשיר. האם יגיע באמת עם 6 גיגה זיכרון RAM?/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully