וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לשדרג את הפיד: 4 קבוצות מדע פופולרי בפייסבוק שאתם חייבים להכיר

2.6.2017 / 8:21

קשה להתעלם מהעובדה שקבוצות מדע פופולרי מצליחות להתעלות מעל הקליקבייט ולספק תוכן איכותי ומרתק שמעשיר כל פיד. מעובדות לא חשובות מרתקות ועד סיפורים היסטוריים שלא תלמדו בבית הספר

פייסבוק. ShutterStock
ללמוד משהו חדש כל יום עם הקבוצות האלה./ShutterStock

פיד הפייסבוק של רובנו מורכב מפוסטים של חברים, אושיות רשת שאנחנו עוקבים אחריהם ושלל קבוצות ועמודים נישתיים המנסים לסחוט מאיתנו לייקים, אבל בשנה האחרונה קשה להתעלם מהעובדה שקבוצות מדע פופולרי מצליחות להתעלות מעל הקליקבייט ולספק תוכן איכותי ומרתק שמעשיר כל פיד. אם אתם רוצים ללמוד משהו חדש בכל יום, סמכו עלינו ותנו לייק לאחת מארבע הקבוצות האלה (או לכולן). שדרוג של הפיד מובטח.

"קבוצת חובבי היסטוריה" מונה יותר מ-108 אלף חברים והיא מציעה שלל פוסטים מרתקים על ההיסטוריה של העולם ושל ארץ ישראל, תמונות ישנות וסריקות של פוסטרים ועמודי עיתונים מתקופות שכמעט נשכחו. היתרון המרכזי של הקבוצה אלה הדיונים העשירים המתנהלים מתחת לכל פוסט, וגם שאלות נענות לרוב על ידי מביני עניין ששמחים לתרום מתבונתם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

"עובדות לא חשובות" זו קבוצה פעילה עם יותר מ-228 אלף חברים. עולה בקבוצה פוסט כל כמה שעות ורובם מספיק מעניינים כדי להמשיך לקרוא אותם עד הסוף. תמצאו שם עדכונים משולי החדשות, פיקנטריה היסטורית ולא מעט הומור.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

"מדע גדול, בקטנה" הוא עמוד פופולרי עם כ-93 אלף עוקבים, המציע פוסטים לא ארוכים במיוחד על נושאים מרתקים שלרוב דורשים הרבה יותר מילים בכלי תקשורת מסורתיים. בקבוצה הזו תמצאו סיכומי מחקרים בגובה העיניים, מידע על מזג האוויר, גוף האדם, מכונית חשמלית ותרופות סבתא - או במילים אחרות, הכול מהכול, רק בקטנה.

מגזין "סניפ" בפייסבוק מציע פוסטים ארוכים-יחסית ומעניינים מאוד בנושאי מדע פופולרי, גילויים טכנולוגיים ורפואיים ומחקרים מעניינים מכל תחומי החיים. כשתראו פוסט חדש של סניפ בפיד שלכם, תהיו בטוחים שתלמדו משהו חדש. הקטע של העמוד הוא לסכם בשורה כל פוסט, כך שאם אין לכם סבלנות או זמן לקרוא הכול, תמיד תוכלו לדעת מה השורה התחתונה.


>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

  • עוד באותו נושא:
  • פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully