וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכמה קליקים: כך תגלו האם מישהו חסם אתכם באינסטגרם

אילן גלר

4.6.2017 / 8:45

האופציה הזו לא קיימת עדיין באופן רשמי כפיצ'ר אבל יש דרך פשוטה לגלות האם הסיבה שהפסקתם לראות פוסטים של משתמש ספציפי היא שנחסמתם על ידו או שמא פשוט מדובר בשינוי באלגוריתם או חוסר פעילות מהצד השני. מוכנים לגלות מי חסם אתכם?

אינסטגרם מציגה את הסטוריז/יח״צ

ממשק התפעול של אפליקציית האחות של פייסבוק ממוקד יותר במשתמשים עצמם ופחות בקשרים החברתיים סביב התמונות, אבל אם אתם חוששים שמישהו חסם אתכם באינסטגרם - יש דרך קלה לבדוק האם אתם צודקים או שמא אתם חשדניים מדי.

כנסו לאפליקציה, והקליקו על אייקון החיפוש, הנראה כמו זכוכית מגדלת. הקלידו את שם המשתמש אותו אתם מעוניינים לבדוק, וכנסו לפרופיל שלו. אם במקום כל התמונות אותן פרסם מופיע הכיתוב No Posts Yet - ברכות, אתם חסומים. תוכלו לאמת זאת על ידי לחיצה על כפתור המעקב Follow; אם דבר לא קורה אתם בוודאות חסומים.

אם מדובר בחשבון פרטי, התהליך מעט מסובך יותר שכן לא תוכלו להגיע לפרופיל ישירות מתוצאות החיפוש, אם אתם חסומים. אם אין לכם לינק ישיר לפרופיל או את שם המשתמש, תצטרכו למצוא חבר משותף שאותו עדיין לא חסמו, ולהציץ בפוסטים שלו. אם האדם שחסם אתכם הגיב או עשה לייק לאחת התמונות, תוכלו להקליק על שם המשתמש ולהגיע לפרופיל שלו, שם תראו את הכיתוב המוכר No Posts Yet המעיד על חסימה.

חשוב להדגיש כי אינסטגרם מקיימת מדיניות של אפס סובלנות כלפי הטרדות, כך שהדבר האחרון שכדאי לעשות אם תגלו שנחסמתם הוא לפנות למשתמש בהודעות מאיימות. מוטב שתנסו להבין למה בעצם חסמו אתכם, ומה תוכלו לעשות בכדי להימנע מכך בעתיד.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כן, אתם חסומים. באסה./מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully