וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש בפייסבוק: אלבום תמונות משודרג לאירועים וטיולים

אילן גלר

4.6.2017 / 9:04

קשה שלא להשוות את השדרוג המשמעותי הזה באלבומי התמונות היעודיים לפיצ'ר החדש והמסקרן שחשפה סנאפצ'ט בשבוע שעבר, בשם "סיפור משותף". רק שהפעם לפייסבוק יש הרבה יותר מה להציע מעבר לזה

סלפי בחוף הים של תל אביב על רקע יפו העתיקה. ShutterStock
אלבומי התמונות הופכים לסוג של סיפורים משותפים./ShutterStock

פייסבוק מאפשרת כבר תקופה לשתף תמונות וסרטונים לחברים באלבום המוקדש לאירוע או לטיול. כעת זוכה תכונה זו לשדרוג משמעותי, שכבר החל להתעדכן אצל משתמשים בגרסת האינטרנט ובאפליקציה הרשמית למכשירי אנדרואיד. העדכון צפוי להגיע בקרוב גם למכשירי אייפון.

לאחר העדכון יכלול אלבום הטיול כל סוג של פוסט, ולא רק סרטונים ותמונות. אם פרסמתם עדכונים טקסטואליים בלבד או רק עדכנתם לגבי מיקומכם (Check In), גם אלו יופיעו באלבום כדי להעניק תמונה מלאה יותר של ההרפתקה. בעיצומו של הטיול תוכלו לבחור לסמן אותו כך שיופיע בראש הפיד שלכם (Featured), מה שאמור להקל על חברים לעקוב אחריכם בזמן אמת.

קשה שלא להשוות את השדרוג המשמעותי הזה באלבומי התמונות הייעודיים לפיצ'ר החדש והמסקרן שחשפה סנאפצ'ט בשבוע שעבר, בשם "סיפור משותף". לפחות החלק שבו בעת יצירת אלבום טיול חדש בפייסבוק, תופיע על המסך אפשרות חדשה להזמין אנשים נוספים להעלות תמונות לאלבום.

לא מדובר בפיצ'ר חדש לגמרי, אך העובדה שפייסבוק מדגישה אותו כעת רומזת כי מדובר בתגובה לסנאפצ'ט המאפשרת גם היא יצירת סיפורים משותפים להם חברים יכולים לתרום תכנים רלוונטיים.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
משמאל - אפשרות להוסיף עוד חברים לאלבום./מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully