וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיחת פנים משמעותית לסקייפ: גם מיקרוסופט מעתיקה מסנאפצ'ט

אילן גלר

4.6.2017 / 9:33

העיצוב החדש - שהוא גם השינוי הדרמטי ביותר שעברה סקייפ בעשור האחרון - מדגיש תכונות כמו שיתוף תמונות ושימוש אימוג'י, וגם מאפשר לצרף חברים לרשימה בקלות. ימים יגידו האם השינויים הפכו את האפליקציה לאטרקטיבית יותר או פגעו במעמדה כאפליקציה עסקית

יח"צ - חד פעמי

שירות שיחות הווידאו הוותיק, סקייפ, זכה לפופולריות עד היום בעיקר בקרב משתמשים עסקיים, אך כעת מכריזה מיקרוסופט על עדכון שאמור להפוך את האפליקציה לצעירה, חברתית וכיפית יותר; או במילים אחרות, דומה יותר לסנאפצ'ט, כי זה המקסימום שקברניטי התעשייה מסוגלים אליו בשנים האחרונות.

העיצוב החדש - שהוא גם השינוי הדרמטי ביותר שעברה סקייפ בעשור האחרון - מדגיש תכונות כמו שיתוף תמונות ושימוש אימוג'י, וגם מאפשר לצרף חברים לרשימה בקלות. באפליקציה המעודכנת נוסף לחלון השיחות המוכר (Chat) מסך נוסף המוקדש לשיתוף תמונות, אותן ניתן לשלוח למשתמש ספציפי, או לשתף לכל החברים ברשימה בתכונה המזכירה את הסיפורים (Stories). כמובן שניתן לצייר על כל תמונה ולהוסיף סטיקרים או סמלי אימוג'י בטרם הפרסום.

חיפוש אנשי קשר - מטלה מאתגרת למדי בגרסאות הקודמות של סקייפ - אמור להפוך להרבה יותר מהיר בזכות מערכת משודרגת הנשענת, בין השאר, על מספרי הטלפון של חבריכם. כל החידושים הללו זמינים כבר עתה למשתמשי אנדרואיד, וצפויים להגיע בקרוב לאייפון וגם לגרסאותיה השונות של סקייפ למחשבים אישיים.

כעת נותר לראות אם השינויים הללו אכן יהפכו את האפליקציה לאטרקטיבית יותר לשיחות בין בני משפחה וחברים, או רק יפגעו במעמדה כאפליקציה עסקית ורצינית יותר ממתחרותיה. מה שבטוח, הגיע הזמן שמישהו כבר יחשוב על רעיון מקורי וחדש לאפליקציית מסרים כי כולן כיום נראות די זהות.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

שדרוג לסקייפ.
אימוג'ים וסטיקרים שימשכו קהל צעיר יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully