וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לצפון קוריאה יש טאבלט רשמי חדש - וקוראים לו אייפד

5.6.2017 / 8:31

הטאבלט מצויד במפרט די עלוב של 1 גיגה RAM, זיכרון אחסון פנימי בנפח 8 גיגה, מקלדת מובנית ויציאת HDMI. לפני כמה שנים מכרה היצרנית הצפון קוריאנית הזו מכשיר כמעט זהה תחת הכותרת: "טאבלט האנדרואיד הטוב ביותר"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
במדינה עם פחות מ-30 אתרי אינטרנט, כנראה שלא צריך יותר מזה./מערכת וואלה!, צילום מסך

עוד לא ידוע בוודאות האם אפל צפויה לחשוף גרסה חדשה לטאבלט הפופולרי שלה בכנס המפתחים שייפתח הערב, אבל זה לא מונע מחברת אלקטרוניקה צפון קוריאנית להשיק מוצר חדש בשם המקורי "אייפד".

הטאבלט החדש אותו חשפה חברת Ryonghung, שכבר מייצרת כמה עשרות דגמים של טאבלטים לשוק המקומי והמבודד, אינו דומה בצורתו החיצונית לאייפד המקורי של אפל מלבד העובדה שהוא נושא את שמו המסחרי, אבל ליצרנית זה ממש לא מפריע. הטאבלט מצויד במפרט די עלוב של 1 גיגה RAM, מעבד מרובע-ליבות במהירות של 1.2 גיגה הרץ, זיכרון אחסון פנימי בנפח 8 גיגה, מקלדת מובנית וכן יציאת HDMI לחבר אותו למסכים חיצוניים.

כאמור, ובטח שלא מתאים לשנת 2017, נראה כי היצרנית הצפון קוריאנית יודעת בדיוק מה היא עושה: המוצר החדש דומה לטאבלט אותו השיקה החברה בשנת 2013, אז טענה כי מדובר בטאבלט אנדרואיד חדש ביותר. למשתמשים הצפון קוראנים זה הספיק והטאבלט המדובר הציג נתונים יפים במכירות, לפי הדיווח.

בפרסום אודות הטאבלט החדש שפרסמה היצרנית המקומית, היא ציינה כי מדובר במילה האחרונה ובמוצר הכי טוב שלה עד כה. עוד ציינה החברה כי המכשיר מגיע עם כמה אפליקציות משרדיות לנוחות המשתמשים, קריאת ספרים דיגטליים ממקורות שונים וכן אפליקציה ייעודית לחקלאים. החברה מציעה כ-40 אפליקציות המגיעות מותקנות מראש על כרטיס SD חיצוני.

קוריאה הצפונית ידועה בחיבתה הגדולה למוצרים הדומים לאלו של אפל. לפני כמה שנים צץ בשווקי פיונגיאנג, עיר הבירה של קוריאה הצפונית, מחשב הכול באחד (All in One) המזכיר במראהו את מחשב ה-iMac. זמן קצר לפני כן, שוחררה מערכת הפעלה צפון קוראנית בשם Red Star 3.0 בעלת עיצוב ומראה זהה לזה של מערכת ההפעלה השולחנית של אפל, macOS.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מפרט מיושן מאוד עם שם מפוצץ./מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • טאבלט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully