וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצצה ראשונה: הכירו את HomePod - הרמקול החכם החדש של אפל

שי מזרחי, סן חוזה

6.6.2017 / 8:17

היא נמצאת באייפון, באייפד, במק ובשעון החכם וכעת לסירי, העוזרת הדיגיטלית של אפל, יש בית פיזי חדש בשם הומפוד. הרמקול החכם מצויד בטכנולוגיה חדישה ומציע לדברי החברה איכות שמע ללא תחרות. הוא מתאים את עצמו לחלל החדר ואפילו מסוגל לכבות את האור

צלמים זמניים מורשים

מול אלפי צופים הציגו בכירי אפל אמש (שעון ישראל) את החידושים האחרונים במערכות ההפעלה השונות של החברה, את השדרוגים הצפויים בסירי, השיקו מחשבי iMac ומכשירי אייפד פרו חדשים וגם מוצר אחד חדש ומסקרן בשם HomePod (הומפוד).

את אירוע הפתיחה של כנס המפתחים השנתי של אפל, WWDC 2017, שהתקיים בסן חוזה חתמה אפל לאחר שעתיים של הכרזות עם הצגה של המוצר הראשון של החברה בשוק הרמקולים החכמים הביתיים.

לפני ההשקה היו לא מעט שמועות לגבי המוצר הזה וכעת נראה שאפל מאשרת שהיא גם נכנסת לתחרות ישירה מול גוגל ואמזון המשווקות את Home ואקו, שזוכים לפופולריות רבה. הרמקול של גוגל (Home) מצויד בגוגל אסיסטנט, אקו של אמזון מצויד באלקסה וכעת גם לסירי יש בית פיזי משלה.

בלבו של הרמקול הקטן והמרשים של אפל פועם שבב A8 - אותו מעבד רב-עוצמה שמפעיל את מכשיר אייפון 6 של אפל (באייפון 7 יש כבר שבב מתקדם יותר, A10). בתוך הרמקול המעוצב כגליל יש שבעה רמקולים קטנים לאיכות שמע מקסימלית, עם בקרה אקוסטית ושליטה מובנית בכיוונים. בנוסף יש בהומפוד גם סאב-וופר לצלילי בס איכותיים. המכשיר מופעל, כאמור, על ידי העוזרת הדיגיטלית החכמה, סירי, ומתפקד לא רק כרמקול אלא כעוזר חכם בבית. ניתן לשלוט באמצעות מחוות קוליות בכל תפקודי הרמקול ולבצע באמצעותו פעולות בבתים חכמים.

>> כל ההכרזות של אפל ב-WWDC 2017.

HomePod הומפוד. שי מזרחי, מערכת וואלה! NEWS
היי, סירי - תדליקי את הדוד בבקשה בצהריים./מערכת וואלה! NEWS, שי מזרחי

העיצוב הכללי של הרמקול מזכיר בסגנון את מכשירי המק-פרו, והוא מגיע עם פונקציונליות של מודעות מרחבית מתקדמת שמבטיחה שהמכשיר יתאים את עצמו לכל סביבה שבה הוא נמצא; כלומר, הרמקול מכוון את עוצמת השמע וכיוון השמע בהתאם למיקום שלו בבית ולמבנה החדר.

במובנים רבים, ההומפוד החדש של אפל זהה לרמקולים אחרים בקטגוריה כמו Home של גוגל ואקו של אמזון. כמו המתחרים הרמקול של אפל מקריא חדשות, שולט במכשירי HomeKit בבית החכם, עונה על שאילתות ועוד. כל הפעולות האלו מתבצעות באמצעות אמירת המשפט "היי סירי", בדיוק כמו עם האייפון, האייפד, המק והשעון החכם של אפל.

ההומפוד החדש יושק בחודש דצמבר בארה"ב, אוסטרליה ואנגליה תחילה. הוא מוצע בשני צבעים: לבן ואפור-חלל, ויעלה 349 דולרים. מי שכבר משתמש כבד בציוד של אפל ימצא פה שדרוג רציני לאקו-סיסטם; כל השאר מוזמנים לבחון את החלופות, כי כאמור אין פה שום דבר פורץ דרך.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
HomePod הומפוד. שי מזרחי, מערכת וואלה! NEWS
אלגנטי ומתקדם - כמו שאפל אוהבת. רק חבל שקצת באיחור ביחס למתחרים./מערכת וואלה! NEWS, שי מזרחי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully