וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרחפן הענק הזה מיועד לשני נוסעים והוא פשוט אדיר

אילן גלר

6.6.2017 / 10:37

יש לו ערכת סוללות נוספת למצב חירום, הוא מסוגל להמשיך ולרחף גם אם שניים מתוך ארבעת המנועים שלו יצאו מכלל שימוש, ולמקרה קיצוני במיוחד מצויד הרחפן העצום הזה במצנח שיאפשר לו להגיע באיטיות בבטחה לקרקע. והוא צפוי להגיע לחנויות תוך שנתיים בלבד

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מצויד אפילו במצנח למקרי חירום./מערכת וואלה!, צילום מסך

עולם הרכב מתקדם לקראת מכוניות אוטונומיות בטווח הזמן הקרוב אבל לטווח היותר ארוך קשה לחמוק מהתפיסה הרווחת כי כלי תחבורה אישיים מעופפים יהוו חלק נכבד מהנוף שלנו. החברה האמריקנית Workhorse חשפה קונספט חדש לכלי-רכב מעופף המיועד לשני נוסעים, ומסוגל לטוס לטווח של עד 112 קילומטרים בגובה של עד 1,200 מטרים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא תופס יותר מדי מקום בחנייה./מערכת וואלה!, צילום מסך

הגרסה הראשונה של SureFly, הכלי הראשון של החברה, מצריכה טייס בעל רישיון, אך בחברה כבר מתכננים גרסה אוטונומית לחלוטין שתוכל להעביר נוסעים ליעדם בלחיצה של כמה כפתורים. SureFly הוא כלי היברידי: יש לו מנוע בנזין, המייצר חשמל וטוען סוללות.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הלהבים מתקפלים./מערכת וואלה!, צילום מסך

המדחפים עצמם מופעלים בכוח חשמלי, והשילוב הזה לדברי החברה מציע יעילות ואמינות יוצאי דופן. מערכות בטיחות רבות אמורות להפוך את SureFly לכלי תחבורה מסוכן פחות ממה שהייתם מצפים: יש לו ערכת סוללות נוספת למצב חירום, הוא מסוגל להמשיך ולרחף גם אם שניים מתוך ארבעת המנועים שלו יצאו מכלל שימוש, ולמקרה קיצוני במיוחד מצויד הרחפן העצום הזה במצנח שיאפשר לו להגיע באיטיות בבטחה לקרקע.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פקקים זה כל כך 2016./מערכת וואלה!, צילום מסך

את טיסת הבכורה הפומבית שלו יבצע SureFly בתערוכת התעופה של פריז בהמשך החודש. החברה מקווה לספק יחידות ראשונות כבר בשנת 2019, במחיר של כ-200,000 דולרים ליחידה. ב-Workehorse מצפים כי ההזמנות הראשונות יגיעו ממערכת הביטחון, שירותי תחבורה עירוניים, שירותי חירום וגם חקלאים המעוניינים בדרך קלה ומהירה לרסס או לפקח על שדותיהם.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

  • עוד באותו נושא:
  • רחפן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully