וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפל השיקה שני מכשירי אייפד פרו חדשים עם מסך גדול

שי מזרחי, סן חוזה

7.6.2017 / 8:53

אלו מכם האוהבים לצלם תמונות דווקא עם האייפד ישמחו לשמוע כי אפל הטמיעה במכשיר החדש את אותה המצלמה הנהדרת שקיימת במכשיר אייפון 7. את המסך בגודל 10.5 אינץ' הצליחה החברה לדחוס לגוף של אייפד עם מסך 9.7 אינץ'

צלמים זמניים מורשים

חברת אפל פתחה אמש (שעון ישראל) את כנס המפתחים השנתי שלה, WWDC 2017, והציגה שלל חידושים במערכות ההפעלה השונות של החברה, את השדרוגים הצפויים בסירי, מחשבי iMac רבי עוצמה, רמקול חכם בשם HomePod וגם שני מכשירי אייפד פרו חדשים.

המכשיר הראשון הוא אייפד פרו עם מסך בגודל 10.5 אינץ' אך עם גוף בגודל של אייפד פרו בגודל 9.7 אינץ'. את ההישג הזה רשמו באפל על ידי צמצום השוליים של האייפד, שמשקלו עומד על פחות מקילוגרם אחד. המסך החדש גדול מספיק כדי להציג מקלדת וירטואלית בגודל מלא.

המכשיר השני הוא אייפד פרו חדש עם מסך בגודל 12.9 אינץ'. שתי הגרסאות מצוידות במעבד A10X חדש, עם שש ליבות: שלוש ליבות לביצועים ברמה גבוהה ושלוש ליבות לעבודה בסיסית. לשניהם מעבד גרפי בעל 12 ליבות המשפר לדברי אפל את הביצועים הגרפיים ב-40 אחוזים לעומת הדגמים הקודמים.

השדרוג לקו מכשירי האייפד פרו כולל תצוגת True Tone חדשה עם מנעד צבעים רחב, רפלקטיביות (השתקפות מסך) נמוכה במיוחד ובהירות של עד 600 ניטים. בנוסף, טכנולוגיה חדשה בשם ProMotion משדרגת את ריענון התצוגה מקצב של 60 ל-120 הרץ.

אייפד פרו החדש. שי מזרחי, מערכת וואלה! NEWS
סוף סוף אפל שמה דגש על משתמשי אייפד./מערכת וואלה! NEWS, שי מזרחי

אלו מכם האוהבים לצלם תמונות דווקא עם האייפד ישמחו לשמוע כי אפל הטמיעה במכשיר החדש את אותה המצלמה הנהדרת שקיימת במכשיר אייפון 7, המציעה 12 מגה פיקסל, ביצועים ברמה גבוהה, גישה מהירה וזיהוי חכם של אובייקטים.

אייפד פרו 10.5 אינץ' החדש ואייפד פרו 12.9 אינץ' המחודש יגיעו עם שטח אחסון התחלתי של 64 גיגה. האייפד עם מסך 10.5 אינץ' יעלה 649 דולרים ואחיו הגדול יעלה 799 דולרים. שני הדגמים ניתנים להזמנה בארה"ב כבר כעת, והמכשירים הראשונים צפויים לצאת ללקוחות בשבוע הבא. בארץ ניאלץ להמתין עוד כמה שבועות (או יותר) עד שהדגמים האלו יגיעו בייבוא רשמי.

>> iOS 11 נחשפה: כל מה שצריך לדעת על מערכת ההפעלה החדשה.

>> הצצה ראשונה: הכירו את HomePod - הרמקול החכם החדש של אפל.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully