וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רובוטים, קומיקס וחיות בר: משחקים שווים למובייל - בחינם לזמן מוגבל

אורי סגל

8.6.2017 / 12:57

שחקו במשחק הישרדות, צרו רובוטים מקוריים, פתרו חידות בעזרת ספר קומיקס ועוד. מדי שבוע נביא לכם משחקים ואפליקציות שהמשותף ביניהם הוא שאם תזדרזו להוריד אותם, לא תצטרכו לשלם

FRAMED

אם אתם אוהבים משחקי פאזל, אתם חייבים להכיר את המשחק הזה. המשחק, בסגנון קומיקס, דורש ממכם לבנות את העלילה הנכונה על מנת שהמרגל יצליח להימלט ולסיים את השלב בהצלחה. המשחק מבוסס איורים מקסימים, ואף זכה בפרסים רבים על העיצוב. הקומיקס הוא סיפור בהמשכים, וכל עמוד מכיל התרחשות הקשורה לסיפור. בכל עמוד יופיעו לפניכם תמונות המכילות את אירועי הקומיקס, וכל שינוי שתעשו במיקומן של התמונות ישפיע על העלילה. עליכם לסדר את התמונות באופן הטוב ביותר על מנת שבסוף כל עמוד, המרגל יצליח להתקדם לעמוד הבא. זה הרבה יותר מאתגר ממה שזה נשמע.

להורדה לאייפון - הקליקו כאן | החיסכון שלכם: 14.10 שקלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

The Robot Factory by Tinybop

צרו רובוטים במפעל רובוטים משוכלל המכיל יותר ממאה חלקים שונים בעזרתם תוכלו לבנות את הרובוטים שלכם, לצבוע אותם ולבדוק את היכולות שלהם. האפליקציה מתאימה לילדים מגיל 6, אך מהנה גם עבור מבוגרים. בכל פעם תוכלו להרכיב רובוט שונה לחלוטין מחלקים משתנים, כך שהאפשרויות הן כמעט בלתי מוגבלות. לאחר הרכבת הרובוט צאו איתו לעולם הווירטואלי ובדקו את האפשרויות העומדות לפניכם. המשחק מהנה וצבעוני וכולל פיצ'רים מגניבים כמו הקלטת קולות לכל רובוט, שליחת הודעות עם דמותו של הרובוט ועוד.

להורדה לאייפון - הקליקו כאן | החיסכון שלכם: 14.10 שקלים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

Survival Online GO

הצטרפו למשחק הישרדות, המתרחש בארץ רחוקה. תוכלו להזמין חברים לשחק את המשחק ביחד אתכם וליצור חוויה יחודית. תצטרכו לחקור יחד את אי מסתורי, לצוד חיות בר, לאסוף מזון ומשאבים, לצבור כלי נשק ולבנות מקלט בטוח עבורכם ועבור חבריכם. ברגע שתצטברו מספיק תוכלו לעבור לאיים שכנים על מנת לנסות ולכבוש אותם. המשחק מציע אפשרויות רבות של צבירת בונוסים בהתאם לפעולות שלכם.

להורדה לאנדרואיד - הקליקו כאן | החיסכון שלכם: 5.30 שקלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

Orb Smash

משחק צבעוני וחביב במיוחד, המעודד אתכם לצבור כמה שיותר נקודות כדי להגיע לטבלת האלופים. המשחק דורש סבלנות ותשומת לב, אך ברגע שקולטים את העניין, אפשר להמשיך ולשחק בו שעות ארוכות. לפניכם יופיע צינור שמשחרר כדורים בצבעים שונים, ועליכם לסדר את הכדורים באופן האופטימלי לפי צבעים על מנת לצבור את הניקוד הגבוה ביותר.

להורדה לאנדרואיד - הקליקו כאן | החיסכון שלכם: 3.50 שקלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אורי סגל הוא מנכ"ל iApps | iPhoneil

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully