וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלושה סמארטפונים מעולים עד 999 שקלים

11.6.2017 / 8:38

אם עד לאחרונה בסכום הזה היינו קונים מכשיר חלש לגיבוי או מכשיר ראשון לילד, כיום אפשר למצוא סמארטפון זול שיענה על כל הצרכים של המשתמש הממוצע, ואפילו יותר. שלושת המכשירים האלה הם לא הטובים ביותר בשוק אבל הם המשתלמים ביותר שהצלחנו למצוא במחיר הנמוך ביותר

יח"צ - חד פעמי

(בסרטון: שיאומי Mi5 - המשתלם ביותר שמצאנו עד אלף שקלים)

לפני שלוש שנים קניית סמארטפון שווה עד 1,000 שקלים הייתה משימה בלתי אפשרית ודרשה פשרות רבות מצד הצרכן. המכשירים הזולים מאוד הציעו ביצועים ברמה מאוד נמוכה ורמת גימור נמוכה. המכשירים הללו היו מיועדים בעיקר למבוגרים או לילדים קטנים, שאינם עושים שימוש אמיתי ביכולות המלאות של הסמארטפון. אך כיום החומרה התקדמה בצורה משמעותית ומחירה ירד כך שגם מכשיר זול מציע חומרה מתקדמת מספיק כדי לענות על צורכי השימוש של המשתמש הממוצע. לצד זה, הרפורמה של כחלון הובילה לביטול המס על הסמארטפונים מה שהוריד עוד יותר את מחירי המכשירים הזולים והפך את הקטגוריה למשתלמת מתמיד. עברנו על כל הקטגוריה הזולה ובחרנו שלושה מכשירים שווים במיוחד, שלא יקרעו לכם את הכיס.

סמארטפונים עד 999 שקלים. מייקי לוי, מערכת וואלה! NEWS
מימין: נוביה Z11 מיני, מייזו M5 Note ושיאומי Mi 5. הכי משתלמים כיום בקטגוריה של הזולים./מערכת וואלה! NEWS, מייקי לוי

שיאומי Mi 5

הסמארטפון הסיני הזה עלה ביום ההשקה שלו 2,400 שקלים והיה סמארטפון הדגל של שיאומי. הוא מגיע עם מסך בגודל 5.15 אינץ', ברזולוציית Full HD עם זכוכית גורילה 4 וקורא טביעות אצבע בחלקו הקדמי. שנה וקצת אחרי, ניתן למצוא את מי 5 במחיר מצחיק של 949 שקלים לגרסה עם 64 גיגה לאחסון. המכשיר מצויד בערכת השבבים סנאפדרגון 820 של קוולקום, 3 גיגה זיכרון RAM וכבר בשלב הזה אפשר להבין שמדובר במכשיר עם מפרט שלפני שנה וחצי נחשב פרימיום.

מערך הצילום שלו כולל מצלמת 13 מגה פיקסל עם מפתח צמצם f/2.0 ומייצב תמונה אופטי. חובבי הסלפי ישמחו לגלות מצלמת 4 מגה פיקסל, עם פיקסלים כפולים בגודל של 2 מיקרון, ומפתח צמצם f/2.0. את כל זה מפעילה סוללה בנפח 3,000 מיליאמפר-שעה הנטענת בטכנולוגיית טעינה מהירה.

מכשיר הדגל הקודם של שיאומי, המתמחה בסמארטפונים איכותיים וזולים, רשם צניחה רצינית במחיר בשנה האחרונה. הוא מכשיר פרימיום שמציע ביצועים מאוד טובים, מסך מעולה, מצלמה מצוינת ואפילו טעינה מהירה - בסכום של 949 שקלים. זה המכשיר המשתלם ביותר שניתן למצוא כיום והוא אפילו צפוי לקבל עדכון לאנדרואיד 7.0.

שיאומי Mi 5. מייקי לוי, מערכת וואלה! NEWS
מכשיר פרימיום מתקדם במחיר רצפה. שיאומי Mi 5./מערכת וואלה! NEWS, מייקי לוי

מייזו M5 Note

בדומה לשיאומי, חברת מייזו הסינית מייצרת מכשירים זולים באיכות גבוהה. מייזו M5 Note הוא פאבלט המציע מסך בגודל 5.5 אינץ' ברזולוציית Full HD, קורא טביעות אצבע בחלקו הקדמי שכולל גם כפתור מגע לחזרה וכפתור פיזי לחזרה לתפריט הראשי, ערכת שבבים MT6755 מתוצרת MediaTek, לצד 3 גיגה זיכרון RAM ו-16 גיגה לאחסון עם אפשרות הרחבה. לעומת המכשיר הקודם ברשימה מדובר ברמה אחת למטה אבל עדיין מפרט מתקדם מספיק כדי להצדיק את המחיר.

למייזו M5 נוט מצלמה אחורית של 13 מגה פיקסל עם מפתח צמצם f/2.2 ומצלמה קדמית של 5 מגה פיקסל עם מפתח צמצם f/2.0. הוא מגיע עם סוללה עוצמתית בנפח 4,000 מיליאמפר-שעה ומורכב כולו מאלומיניום שמרגיש מעולה ביד ומקנה תחושה יוקרתית במידה.

הסמארטפון הזה עולה 799 שקלים ואמנם הוא לא מספק את הביצועים או המצלמה הטובים ביותר, הוא עדיין מציע מסך גדול ומצוין (בגימור 2.5D שמשתלב כמעט בצורה מושלמת למסגרת), קורא טביעות אצבע מהיר, טעינה מהירה ואת מערכת ההפעלה אנדרואיד 6.0, עם ממשק Flyme של החברה.

נוביה Z11 מיני. מייקי לוי, מערכת וואלה! NEWS
פאבלט זול שעושה את העבודה. מייזו M5 Note./מערכת וואלה! NEWS, מייקי לוי

נוביה Z11 Mini

את הנוביה קיבלנו לסקירה בחודש אוקטובר 2016 וכבר אז הכתרנו אותו בתור "אחד הסמארטפונים המשתלמים כיום בשוק". שמונה חודשים לאחר מכן הוא עדיין מכשיר אטרקטיבי. ל-Z11 מיני מסך בגודל 5.0 אינץ' ברזולוציית Full HD, קורא טביעות אצבע בגבו, ערכת שבבים סנאפדרגון 617 של קוולקום, עם 3 גיגה זיכרון RAM ו-64 גיגה לאחסון עם אפשרות הרחבה.

מערך הצילום שלו כולל מצלמה אחורית של 16 מגה פיקסל עם מפתח צמצם f/2.0 ומצלמה קדמית של 8 מגה פיקסל עם פיקסלים בגודל 1.4 מיקרון ומפתח צמצם f/2.4. את כל זה מפעילה סוללה בנפח 2,800 מיליאמפר-שעה שנטענת באמצעות החיבור USB מסוג C ללא הטענה מהירה.

בעת ההשקה מחירו של המכשיר עמד על 1,299 שקלים וכיום הוא נמכר ברשת באג במחיר של 799 שקלים. החולשה העיקרית של ה-Z11 מיני היא המצלמה האחורית שלא הציגה תוצאות טובות בצילומי תקריב וצילומים בתנאי תאורה מאתגרים, הסוללה הייתה יכולה להיות חזקה יותר ומערכת ההפעלה מיושנת (אנדרואיד בגרסה 5.1). עם זאת, תמורת פחות מ-800 שקלים זה סמארטפון אטרקטיבי שמציע מסך עם צבעים מצוינים, ביצועים נהדרים ומצלמה קדמית טובה יחסית.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

נוביה Z11 מיני. מייקי לוי, מערכת וואלה! NEWS
לא המכשיר הכי מתקדם אבל לגמרי שווה את הכסף. נוביה Z11 Mini./מערכת וואלה! NEWS, מייקי לוי
סמארטפונים עד 999 שקלים. מייקי לוי, מערכת וואלה! NEWS
באלף שקלים תקבלו גם מצלמות לא רעות בכלל, למרות שבתחום הזה המכשירים היקרים לרוב יספקו תוצאות יותר טובות./מערכת וואלה! NEWS, מייקי לוי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully