וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעצב התמונה המזויפת של עזריאלי: "מתנצל בפני גל גדות"

11.6.2017 / 9:31

"כשאמאבא שלי שלחו את זה הייתי בטוחה שעשו את זה במחשב", כתבה גל גדות לפני כשבועיים - וצדקה. בסוף השבוע יצא המעצב הגרפי אסף הרשקו מהצללים וטען: "אני יצרתי את התמונה אבל לא חשבתי שהיא תתרגש ככה ועוד תפרסם תגובה. אני רוצה להגיד סליחה"

צילום מסך

שבועיים אחרי שהצליח לעבוד על מדינה שלמה, וגם על המאמי הלאומית החדשה, גל-וונדר-וומן-גדות, יוצא המעצב הגרפי הישראלי אסף הרשקו מהצללים ומבקש סליחה מאשת החיל על המתיחה. בפוסט שפרסם ביום חמישי בלילה כתב הרשקו: "כל השבוע חיפשו כתבים מי האחראי לתמונה המפוברקת של גל גדות על מגדלי עזריאלי.. אממ.. כן..הנני. אבל לא חשבתי שהיא תתרגש ככה ועוד תפרסם תגובה. אני רוצה להגיד סליחה באופן אישי לגל גדות".

כזכור, לפני כשבועיים החלה להתרוצץ ברשת תמונה של מגדלי עזריאלי עם חלונות מוארים באופן שיצר לכאורה את הכיתוב "גאים בך גל גדות - וונדר וומן שלנו" על שני בניינים. התמונה הזו הפכה לוויראלית במהרה ואפילו גדות פרסמה אותה בפרופילים שלה באינסטגרם ובפייסבוק.

"כשאמאבא שלי שלחו את זה הייתי בטוחה שעשו את זה במחשב ואז קיבלתי עוד תמונה מבת דודה שלי , חברה טובה וקולגה.. הבנתי שזה אשכרה אמיתי..וואו! אין מילים", כתבה גדות. "בתור נערה הייתי מבלה ימים רבים בעזריאלי, עם חברות, עושות שופינג וחוזרות הביתה ברכבת.. שאני חוזרת מנתבג הביתה , שלושת המוסקטרים האלה תמיד מנצנצים מרחוק עומדים זקופים , מזכירים לי שהגעתי הביתה. ועכשיו הם קוראים את שמי".

מי שפנה להנהלת קניוני עזריאלי לקבל תגובה גילה במהרה שהחלונות לא הוארו כמחווה לגדות ושהתמונה הזו זויפה. עד כה לא היה ברור מי עומד מאחורי המתיחה עד סוף השבוע האחרון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

בבלוג שלו הוסיף הרשקו, שטרם ענה לפניית וואלה! TECH עד מועד פרסום הכתבה: "שבוע לפני יציאת הסרט קיבלתי לידי משימה, לנסות לדמות כאילו בנייני עזריאלי האירו באור משרדים מסר לכבודה של גל גדות על ההצלחה הגדולה. האמת שאנחנו באמת גאים בה, היא הישראלית הראשונה שהגיעה למעמד המכובד להפוך לגיבורת-על לצדם של סופרמן ובאטמן. כשפרסמו את התמונה לראשונה בעמוד 'בא לי סרט' בפייסבוק, לא דמיינתי שהיא תעניין כל-כך הרבה אנשים, אבל כשזה צבר אלפי לייקים, מאות שיתופים ולבסוף גם הגיע לגל גדות בכבודה ובעצמה! זה כבר שינה את כל התמונה".

עוד כתב הרשקו כי "חשוב להגיד שגל גדות לא ידעה שום דבר מהעניין ובאמת האמינה שזה מה שהחברים עשו לכבודה על המגדלים. ולכן בהזדמנות זו - גל גדות היקרה, אנחנו לא מכירים ואין לי כל כך דרך ליצור איתך קשר, אבל לא דמיינתי שזה יגיע לממדים שזה הגיע. כאילו במילים אחרות לא התכוונתי לעבוד עלייך בשום צורה ואני ממש רוצה לבקש סליחה על הכאילו מתיחה קטנה שהתגלגלה פה. אם את שומעת תדעי שאנחנו מתים, אוהבים וחולים עליך ואשמח לפגוש אותך גם במציאות!".

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully