וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווטסאפ מתעדכנת גם באנדרואיד עם פיצ'ר חדש נגד ספאם ועוד

אילן גלר

12.6.2017 / 9:13

כשבוע לאחר שמשתמשי אייפון זכו לעדכון באפליקציית המסרים הפופולרית, בקרוב עדכונים חדשים יגיעו גם למשתמשי אנדרואיד. בגרסת הבטא האחרונה שהופצה נוסף פיצ'ר האלבומים שראינו בעדכון האחרון לאייפון וגם אפשרות מורחבת לדווח על משתמשים כמטרידים

ווטסאפ , פייסבוק. ShutterStock
העדכונים כרגע זמינים בגרסת בטא ובקרוב ישוחררו בגרסה רשמית./ShutterStock

בשבוע שעבר זכו משתמשי אפליקציית המסרים הפופולרית, ווטסאפ, באייפון לעדכון גרסה שכלל שלושה שדרוגים: תמיכה בשליחת כמה תמונות וסרטוני וידאו בבת-אחת כאלבום ולא כרשימה ארוכה של קבצים, פילטרים חדשים לתמונות ודרך מהירה יותר להגיב לצ'אט. העדכונים הגיעו בבת אחת לכל המשתמשים וכעת נראה שגם משתמשי אנדרואיד יזכו בקרוב לשדרוג.

הפיצ'רים החדשים לאנדרואיד זמינים כבר בגרסת הבטא (2.17.227) וכנראה שבקרוב יזכו כל המשתמשים ליהנות מהם בעדכון גרסה רשמי בחנות האפליקציות של גוגל. השדרוג המשמעותי ביותר לאנדרואיד הוא אלבומי התמונות, שבקרוב גם משתמשי האנדרואיד ייהנו מהם.

כדי לשלוח אלבום, כל שיהיה עליכם לעשות הוא לסמן שלוש תמונות או סרטונים ומעלה, ובעת השליחה הם יקובצו לאלבום יחיד וכך יחסכו עומס ויזואלי או התראה נפרדת לכל קובץ שעובר בשרת.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פיצ'ר חדש - דיווח ספאם למשתמש או קבוצה./מערכת וואלה!, צילום מסך

הגרסה החדשה, שכרגע בבטא, כוללת גם אפשרויות מורחבות לדיווח על אנשי קשר וקבוצות כספאם, כך שמנהלי ווטסאפ, שנקנתה על ידי פייסבוק, יוכלו לטפל באנשי קשר שהפרופיל שלהם מוקדש להטרדות מיותרות. בעבר ניתן היה לדווח על משתמשים לא מזוהים בלבד אבל כעת ניתן לסמן כל קבוצה או משתמש. לא ברור עדיין האם המשתמשים יזכו לאות קין כמו באפליקציית TrueCaller או שהם יושעו מהשירות, אבל אין ספק שמדובר בצעד נוסף לקראת צנזורה קפדנית יותר.

האם בקרוב נתחיל לראות חסימות גם מאפליקציית המסרים? בפייסבוק מקפידים לא להחיל את הסטנדרטים הקהילתיים וכללי הצנזורה של הרשת החברתית על קבוצות ווטסאפ אבל יכול להיות שמדובר בבלון ניסוי לקראת מהלך גדול יותר.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אלבומי התמונות מגיעים גם לאנדרואיד בקרוב./מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • ווטסאפ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully