וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוגל הודיעה מתי היא תפסיק לעדכן את מכשירי נקסוס ופיקסל

אילן גלר

12.6.2017 / 9:44

באופן כללי, מבטיחה ענקית הטכנולוגיה עדכונים גדולים למערכת ההפעלה אנדרואיד במשך שנתיים לאחר ההשקה. מכשירי פיקסל ופיקסל XL ייהנו מעדכונים לפחות עד אוקטובר בשנה הבאה אבל מכשירי הנקסוס עומדים להפוך למיושנים ממש בקרוב

יח"צ - חד פעמי

(בסרטון: מכשיר נקסוס 6P של גוגל המיוצר על ידי וואווי)

לכל דבר טוב יש סוף, וגם מכשירי נקסוס ופיקסל - הסמארטפונים מבית גוגל - לא יוסיפו להתעדכן לנצח, למרות שהם מיוצרים ומשווקים על ידי החברה שמפתחת את מערכת ההפעלה אנדרואיד עצמה. כדי שהמשתמשים יוכלו להתכונן מראש, ואולי גם ולתכנן את רכישת הסמארטפון הבא, פרסמה גוגל את המועדים המדויקים בהם תפסיק לעדכן את מכשירי הסמארטפון שלה.

באופן כללי, מבטיחה החברה עדכונים גדולים למערכת ההפעלה אנדרואיד במשך שנתיים לאחר ההשקה, ועדכוני אבטחה במשך שלוש שנים, אם כי סביר להניח שלא תנטוש לחלוטין את המכשירים במקרה של תקלת אבטחה חמורה. זה אומר שמכשירי פיקסל ופיקסל XL, העדכניים ביותר שהושקו בחודש אוקטובר 2016, יוסיפו לקבל גרסאות חדשות של אנדרואיד עד אוקטובר 2018, ועדכוני אבטחה עד אוקטובר 2019.

מכשירי נקסוס 6P (מיוצר על ידי וואווי) ונקסוס 5X (מיוצר על ידי LG) יזכו לעדכון מערכת ההפעלה האחרון שלהם השנה, ולעדכון האבטחה האחרון בחודש ספטמבר 2018. למכשירי נקסוס 6 מתוצרת מוטורולה כבר לא יהיו עדכונים משמעותיים, ועדכוני האבטחה צפויים להמשך עד חודש אוקטובר הקרוב. במועד זה גם תחדל גוגל לספק תמיכה טכנית ושירות עבור המכשיר, כמו גם עבור הטאבלט נקסוס 9 של HTC, שלא זכה להצלחה גדולה.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גוגל פיקסל./מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נקסוס 6P, עדכון אחרון בשנה הבאה./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully