וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורים, גולשים ומתגלגלים: משחקים שווים למובייל בחינם לזמן מוגבל

אורי סגל

12.6.2017 / 14:40

הצטרפו למשחק יריות משונה מאוד, צאו להרפתקה בג'ונגל קסום, הדגימו את יכולות הגלישה שלכם על סקייטבורד ועוד. מדי שבוע נביא לכם משחקים ואפליקציות שהמשותף ביניהם הוא שאם תזדרזו להוריד אותם, לא תצטרכו לשלם

The Labyrinth

הובילו את הכדור בדרך הנכונה לנקודת הסיום בהצלחה. המשחק מציע 50 רמות קושי וכל מסך מציע לכם להתמודד מול מכשולים שונים שינסו למנוע מכם להצליח. על מנת להניע את הכדור הטו את המסך לכיוון הרצוי, שימו לב שלפניכם בורות רבים אליהם הכדור יכול ליפול. לכל כדור יש משקל וגודל שונים המציעים יתרונות וחסרונות. תוכלו לבחור את הכדור איתו תשחקו מתוך מבחר של 15 כדורים שונים. העיצוב של המשחק פשוט וחווית המשחק קלילה.

להורדה לאייפון - הקליקו כאן | החיסכון שלכם: 3.50 שקלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

Lost in Harmony

הצטרפו למשחק בקצב מהיר וצאו להרפתקה חד-פעמית. תוכלו ליהנות מסיפור מרגש יחד עם משחקיות נהדרת ומוזיקה מקורית שמוסיפה ממד נוסף להנאה. למשחק רמות קושי שונות ואף מצב התנסות ברמות שנוצרו על ידי משתתפים אחרים. כדי לנצח עליכם לגלוש על סקייטבורד במסלולים שונים כשסכנות שונות אורבות בכל פינה: דוב גריזלי, סלעים נופלים, מכוניות שרוצות לדרוס אתכם ועוד.

להורדה לאייפון - הקליקו כאן | החיסכון שלכם: 14 שקלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

Fantasy Jungle

צאו לחקור את הג'ונגל בעולם פנטזיה מקסים ויצירתי. המשחק יחשוף אתכם ל-30 סוגים של חיות המסתתרות ביער. ההרפתקה משלבת אנימציה אינטראקטיבית שתפעיל את דמיונם של הקטנטנים. כל בעל חיים מציע יותר מחמש אנימציות שונות ואיורים מקסימים. המשחק מבוסס על ספר ילדים, ומחולק לעמודים שכל אחד מהם מציע התרחשות מדליקה ושונה - גרמו לארנב לרקוד ולדוב לנגן בגיטרה.

להורדה לאנדרואיד - הקליקו כאן | החיסכון שלכם: 5.70 שקלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

KKP - Killing Physics Pro

הצטרפו לקרב יריות מאתגר במיוחד, כשלרשותכם כפתור יחיד המסייע לכם לשלוט גם בקפיצות שלכם וגם ביריות. השליטה בדמות שלכם הא משימה יותר קשה ממה שאתם מדמיינים אבל תוכלו לעשות זאת עם חברים. המשחק מציע מצב מרובה שחקנים (עד שמונה) ובכל שלב תצטרכו לבצע פעולה אחת שתכריע האם תצליחו לסיים את המשחק או תיפסלו ותתחילו מהתחלה. עליכם לירות על מנת להרוג את כל האויבים הנמצאים לפניכם לפני שהם יהרגו אתכם. למשחק גרפיקה של משחקי ארקייד והוא ידרוש מכם ריכוז.

להורדה לאנדרואיד - הקליקו כאן | החיסכון שלכם: 4.10 שקלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אורי סגל הוא מנכ"ל iApps | iPhoneil

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully