וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קייטנת היי-טק אונליין: הקיץ הזה, הילדים שלכם ילמדו לתכנת אפליקציות בחינם

13.6.2017 / 8:26

התכנית כוללת לימודי בסיס Java, תכנות מונחה עצמים (Object Oriented) ולימוד הפעלת כלים נוספים ליצירת אפליקציות אנדרואיד. תרגיל הסיום יכלול פיתוח של אפליקציית אנדרואיד והפצה לקהל הרחב בחנות האפליקציות הרשמית Google Play

ילדים גולשים באינטרנט באמצעות לפטופ. ShutterStock
שלושה שבועות וחצי של לימודי תכנות לילדים./ShutterStock

חברת איירונסורס תקיים בחופשת הקיץ קייטנת הייטק אונליין, שתאפשר לתלמידי תיכון מכל הארץ ללמוד על עולם התכנות ויצירת אפליקציות. הקייטנהironSource Android Summer Camp מוערכת בשווי של 10 אלף שקלים לתלמיד, וניתנת בסבסוד מלא לכל בני הנוער בישראל.

הקייטנה תציע שידורים חיים באינטרנט, בשילוב מצגות ושיעורי בית אינטראקטיביים. בנוסף במהלך הקייטנה יתארחו במשרדי החברה קבוצות של ילדים מהפריפריה שיהיו נוכחים בשידור הקייטנה ויכירו את עולם הסטארט-אפ וההיי-טק.

הקורסים יועברו במשך 3.5 שבועות ויהיו זמינים לצפייה בכל זמן נתון לנוחות התלמידים. במהלך כל תקופת הקייטנה, עובדי החברה ומנטורים של קהילת Android Academy יסייעו לבני הנוער להבין את החומר הנלמד, לפתור את השיעורים ולהתמודד עם הבעיות. בסוף הקורס ייקחו המשתתפים חלק בתרגיל סיום שיכלול פיתוח של אפליקציית אנדרואיד והפצה לקהל הרחב באמצעות חנות האפליקציות של גוגל, Google Play.

"אנחנו רואים בפעילות הזו זכות גדולה וכפולה. מצד אחד להקל על ההורים בתקופת החופש הגדול ובנוסף לחנוך את הדור הבא של בני הנוער בישראל ולחשוף אותם לעולם הטכנולוגי, גם אם הם מגיעים מרקע ללא כל ידע מוקדם או אמצעים", אמר ארנון חריש, נשיא חברת איירונסורס.

התכנית כוללת לימודי בסיס Java, תכנות מונחה עצמים (Object Oriented) ולימוד הפעלת כלים נוספים ליצירת אפליקציות אנדרואיד במערכת ההפעלה של גוגל. תכנית הקורס נבנתה על ידי מכללת סינטקס המכשירה מפתחים בכל רחבי הארץ בניהולו של ערן קצב, מורה ומפתח ותיק שאחראי למספר אפליקציות שזכו למיליוני הורדות.

הקייטנה מיועדת לנוער בכיתות ט-י"ב ומצריכה אנגלית בסיסית ומתמטיקה ברמה טובה. הקייטנה תפתח בתאריך 16 ביולי וניתן להירשם ללא עלות באתר הזה.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully