וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאן זה הולך?! זה הספינר הכי מטריד שראינו עד היום

אילן גלר

14.6.2017 / 11:48

בחנות המקוונת שמוכרת את ספינר-פקק-הישבן מציינים שהוא מסייע להקל על בעיות של חוסר ריכוז ומאפשר "להצליח סוף סוף לעשות דברים עם הצעצוע ההרפתקני לישבן". מחירו של המוצר הייחודי הזה עומד על כ-30 דולרים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זה אמור לעזור לשמור על ריכוז?!/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרנד הספינרים מסרב לעזוב אותנו ומגיע כעת למקום בלתי צפוי - המשחק המקדים במיטה. חנות מקוונת בשם GlowFYourself באתר Etsy, המתמחה בצעצועי מין מציעה כעת למכירה פקק אנאלי אליו הוצמד ספינר אמיתי לחלוטין, המסוגל להסתובב באופן חופשי.

ממש כמו יוצרי הספינר בגרסאותיו הרגילות, גם ב-GlowFYourself מתהדרים בכך שהספינר שלהם מסייע להקל על בעיות של חוסר ריכוז ומאפשר "להצליח סוף סוף לעשות דברים עם הצעצוע ההרפתקני לישבן". מחירו של המוצר הייחודי הזה עומד על כ-30 דולרים, וכנראה שלא תוכלו למצוא אותו בינתיים בשום מקום אחר, שכן לפי הפרטים בעמוד הוא מורכב אישית באופן ידני עם כל הזמנה.

האם מישהו עד כה באמת הזמין את הספינר הזה? אתר החנות לא חושף פרט זה, אך לפחות 95 משתמשים הוסיפו אותו עד כה לרשימת המשאלות שלהם, והחנות עצמה נהנית מעשרות דירוגים חיוביים לאורך חודשים כך שלא מדובר בבדיחה אלא במוצר אמיתי שאתם בהחלט מוזמנים לקנות, אם משהו מכל זה נשמע לכם הגיוני.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ליתר ביטחון - הספינר עצמו נשאר בחוץ, כן?/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בעצם, מי אנחנו שנשפוט - גם הספינר יכול להיכנס פנימה./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully