וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפשר לקנות לייקים באינסטגרם - ממכונה במרכזי קניות ברוסיה

אילן גלר

15.6.2017 / 8:00

תמורת 50 רובלים (כשלושה שקלים) תקבלו 100 לייקים, ותמורת 100 רובלים תקבלו 100 עוקבים חדשים לחשבון. לפי הדיווחים כדקה לאחר התשלום הלייקים כבר מתחילים לזרום. הבעיה: צריך להתחבר לחשבון באמצעות המכונה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תוך פחות מדקה מתחילים לזרום הלייקים שקניתם./מערכת וואלה!, צילום מסך

"רוסיה לוקחת את החלקים הגרועים ביותר של הקפיטליזם ומותחת אותם עד הקצה" - את התיאור הדרמטי הזה הצמיד העיתונאי אלכסיי קובלב לצילום שאותו העלה ממרכז קניות הקרוב לביתו בעיר הבירה מוסקבה. קובלב נתקל במכונה אוטומטית המוכרת לייקים ועוקבים באינסטגרם ולא הצליח להישאר אדיש.

תמורת 50 רובלים (השווים כשלושה שקלים) תוכלו לרכוש 100 לייקים מזויפים, בעוד שתשלום של 100 רובלים יקנה לכם 100 עוקבים חדשים לחשבון. לא ברור בדיוק כיצד המכונה מצליחה לייצר לייקים ועוקבים רבים כל כך בלחיצת כפתור אבל לפי הדיווחים תוך דקה הלייקים מתחילים לזרום.

ככל הנראה מדובר בשירות שעושה שימוש בחוות לייקים, כמו החווה שנחשפה השבוע בתאילנד, ולפחות בינתיים אינסטגרם לא ממש מגיבה לשירות המשלים והספק חוקי הזה. המכונה מסוגלת גם להדפיס תמונות מאינסטגרם ולצלם צילומי סלפי. ניתן אפילו לשכור את שירותיה של המכונה למשך כמה ימים תמורת תשלום של כ-250 דולרים.

החברה האחראית לפיתוח המכונה, Snatap, לא רואה שום בעיה עקרונית עם השירות. עד כה הוצבו מכונות כאלה בשש ערים גדולות ברחבי רוסיה ומכונה אחת הותקנה במרכז קניות בפראג, לפי הדיווח. חשוב לציין כי רכישת הלייקים דורשת כניסה לחשבון האינסטגרם האישי דרך המכונה, מה שהופך את כל העסק לפרצת אבטחה אחת גדולה ועסקה הרבה פחות אטרקטיבית.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

  • עוד באותו נושא:
  • אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully